نماینده ولی فقیه در قزوین:

ائمه جمعه باید دغدغه‌های رهبری را پیگیری و دنبال کنند

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۲:۰۹:۴۰
کد خبر: ۸۷۷۱۹۴
ائمه جمعه باید دغدغه‌های رهبری را پیگیری و دنبال کنند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: ائمه جمعه و جماعت باید دغدغه های مقام معظم رهبری را پیگیری و دنبال کرده و در این خصوص جدیت بیشتری به خرج دهند.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین روز یکشنبه در نشست ماهانه ائمه جمعه استان قزوین که با حضور حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حمید مشهدی آقایی از شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در الموت برگزار شد، اظهار کرد: انسجام و ارتباط خوبی بین ائمه جمعه استان قزوین وجود دارد و برگزاری منظم نشست‌های ماهانه گویای این مطلب است.

وی در ادامه با بیان اینکه اجلاسیه سراسری ائمه جمعه کشور برکات زیادی داشت، یادآور شد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در اجلاسیه ائمه جمعه کشور، آثار بسیار مطلوب و پر برکتی داشت و همه باید با جدیت در راستای آن گام برداریم.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه تحول در مهندسی اجلاسیه‌های ملی کاملاً مشهود بود،اظهار داشت: گام‌های موثری در این اجلاسیه برداشته شده بود و مطمئن هستیم در سال‌های بعد نیز گام‌های تحول آفرین بیشتری برداشته خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: سخنرانان میهمان مانند آیت‌الله رئیسی که به اجلاسیه دعوت شده بودند، بسیار حساب شده و اثرگذار بود و سخنرانی نمایندگان نیز ابتکار بسیار خوبی بود.

وی اظهار داشت: باید در اجلاسیه ائمه جمعه کشور با توجه به اینکه چهلمین سال تاسیس نمازهای جمعه بود، رسالت‌های نماز جمعه، مهندسی آن در دین و فرمایشات رهبری در این محور بیشتر تبیین می‌شد.

آیت‌الله عابدینی خاطرنشان کرد: مسائل بسیاری دغدغه رهبر فرزانه انقلاب است و نمایندگان رهبری در استان‌ها و ائمه جمعه سراسر کشور باید آنها را در مناطق خود با جدیت دنبال کنند و جهت نگاهشان، نگاه رهبری باشد.

 

نظر شما