نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین:

حرکت علمی «جهاد دانشگاهی» هوشمندانه و انقلابی است

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۲:۱۰:۵۰
کد خبر: ۸۷۷۲۲۶
حرکت علمی «جهاد دانشگاهی» هوشمندانه و انقلابی است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: حرکت علمی «جهاد دانشگاهی» هوشمندانه و انقلابی است.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین ظهر یکشنبه در دیدار حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد، با تأکید بر اینکه خودباوری و پیشرفت‌های علمی بسیار چشم‌گیری که امروز در کشور مشاهده می‌کنیم، محصول روح خودباوری بود که امام خمینی (ره) به جامعه ما منتقل کرد.

وی با تأکید بر اینکه حرکت علمی جهاد دانشگاهی هوشمندانه و انقلابی است، تصریح کرد: امام علی (ع) متّقین را  کسانی معرفی می‌کند که همه کارهایشان با هدف و هوشمندانه است و جو غالب جهاد دانشگاهی کشور همین گونه عمل کرده است.

امام جمعه قزوین فعالیت‌های جهاد دانشگاهی را در کشور حساب شده و همراه با دقت و حکمت عنوان کرد و اذعان کرد: همین هوشمندانه عمل کردن مجموعه شما دستاوردهای بسیار خوبی داشته است که برای کشور بسیار ثمر بخش خواهد بود.

وی با بیان اینکه اعتقاد به «ما می‌توانیم» در جهاد دانشگاهی نهادینه شده است، تأکید کرد: امام خمینی (ره) بر شعار «ما می‌توانیم» تأکید بسیاری داشتند و این مهم کاملاً در مجموعه شما محقق شده و پیشرفت‌هایی که داشته‌اید به برکت همین مهم رقم خورده است.

آیت‌الله عابدینی پیشرفت‌های علمی را موجب خوشحالی مردم دانست و گفت: خلاقیت‌ها و نوآوری‌های علمی جهاد دانشگاهی و سایر مراکز علمی باعث خوشحالی مردم است و کشور را به استقلال و پیشرفت می‌رساند.

امام جمعه قزوین مجموعه جهاد دانشگاهی قزوین را نیز مجموعه‌ای متدّین، پویا، جوان و فعال معرفی کرد و از خدمات این مجموعه قدردانی کرد.

حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده در این مجموعه ارائه کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز