برگزاری مسابقات اسکواش غرب آسیا در گرگان

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۸:۰۵:۳۳
کد خبر: ۸۷۸۰۶۶
برگزاری مسابقات اسکواش غرب آسیا در گرگان
مسابقات اسکواش قهرمانی مردان غرب آسیا ۱۰ تا ۱۳مرداد در گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدرضا موسایی رئیس هیئت اسکواش گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص برگزاری مسابقات اسکواش قهرمانی مردان غرب آسیا اظهار کرد: این مسابقات از دهم مرداد ماه با شرکت تیم ملی بزرگسالان ایران، تیم ملی جوانان ایران و کشورهای عراق، کویت و قطر در گرگان برگزار می شود.

موسایی با بیان اینکه در پایان سال 97 اسکواش گلستان در جایگاه پنجم کشور قرار داشت، گفت: برگزاری این مسابقات در استان ها با وجود سختی های فراوان باعث ایجاد انگیزه در ورزشکاران میشود.

در ادامه مسعود ضیاءالدینی سرمربی تیم ملی اسکواش در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار کرد: متقاضی برای برگزاری مسابقات اسکواش غرب آسیا بسیار زیاد بود اما در نهایت گلستان برای برگزاری این مسابقات انتخاب شد که با رایزنی های صورت گرفته کشورهای منطقه ترغیب به شرکت کردن در این رقابت ها شدند.

وی تصریح کرد: انتخابی مسابقات آسیایی در اسفند 97 برگزار شد و همچنین در شهریور انتخابی تیم ملی را پیش رو داریم.

ضیاءالدینی در خصوص میزان آمادگی تیم ایران اظهار کرد: تا کنون چند مسابقه رسمی برگزار شده است و در حال حاضر تیم ملی به 90 درصد آمادگی رسیده است.

سرمربی تیم ملی گفت: دو روز اول این رقابت ها مسابقات انفرادی و دو روزاخر مسابقات تیمی برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ایران کویت، قطر تقریبا در یک سطح قرار دارند و تیم عراق هم به نسبت تیم خوبی است.

وی با اشاره به اینکه در این رقابت ها میزبان رئیس کنفدراسیون آسیا هستیم، اظهار کرد: این مسابقات مورد تایید کمیته های کشورها می باشد و طبق آیین نامه، هر کشور میتواند دو تیم داشته باشد.

در حال حاضر کنترل قدرت اسکواش آسیا در اختیار کشورهای شرق آسیا می باشد که در رای گیری ها تاثیر بسیاری دارند و ایران برای حضور در کنفدراسیون باید بتواند رای مثبت کشور ها را کسب نماید.

ضیاءالدینی در پایان تصریح کرد: آسیا از قدرت های برتر در سطح جهان و ایران جزء 16 تیم برتر جهان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز