مجمع خیرین ازدواج می‌تواند مشکلات جوانان را در زمینه تامین مسکن و جهیزیه حل کند

۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۲:۵۲
کد خبر: ۸۷۸۳۵۷
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: مجمع خیرین ازدواج می‌تواند مشکلات جوانان را دز زمینه تامین مسکن و جهیزیه حل کند و از تشکیل این مجمع حمایت می کنیم.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علی مصطفوی در سی و دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که صبح امروز با محوریت ازدواج جوانان برگزار شد به موضوع تشکیل مجمع خیرین ازدواج استان اشاره و گفت: از تشکیل این مجمع که می تواند مشکلات جوانان را در زمینه تامین مسکن و جهیزیه حل کند حمایت می کنیم.

وی ادامه داد: برای ارائه وام و تسهیلات ازدواج باید شرایط آسان تری مدنظر قرار گیرد تا مشکلات مالی جوانان در آستانه ازدواج کمتر شود  ضمن اینکه برگزاری کارگاه های آموزشی و ارائه مشاوره پیش از ازدواج نیز باید مدنظر قرار گیرد.

در ابتدای این جلسه حیرت انگیز مدیرکل ثبت احوال استان آماری از تعداد ازدواج و طلاق استان آذربایجان غربی ارائه کرد و گفت: هم اکنون تعداد ازدواج در استان با شیب ملایم درحال کاهش و تعداد طلاق نیز با شیب ملایم در حال افزایش است با این حال استان از نظر تعداد ازدواج در کشور رتبه هشتم و از نظر تعداد طلاق در رده بیست و چهارم قراردارد.

حبیب الله غالب دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان نیز گفت: تا پایان تیرماه امسال 15217 فقره تسهیلات ازدواج با رقم 3589میلیارد ریال به زوجین واگذار شده که در این میان بانک‌های ملی، ملت و کشاورزی در این زمینه پیشرو هستند.

محمدحسین حسنی معاون امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان نیز از برگزاری نمایشگاه ملزومات ازدواج همزمان با هفته ازدواج در ارومیه خبرداد و گفت: در این نمایشگاه خدمات متنوعی از جمله ارائه مشاوره های رایگان در زمینه ازدواج ارائه خواهدشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز