شوریان: بهترین نتیجه را در قهرمانی جهان کسب می‌کنیم

۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۳:۰۸:۱۸
کد خبر: ۸۷۸۳۹۹
شوریان: بهترین نتیجه را در قهرمانی جهان کسب می‌کنیم
ملی‌پوش خراسانی تیم ملی بوکس ایران گفت: با تمرینات سخت و سنگینی که پشت سر گذاشتیم، امیدواریم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد شوریان در خصوص وضعیت اردوی تیم ملی بوکس ایران جهت آمادگی برای مسابقات جهانی روسیه، اظهار کرد: در اردوی بسیار خوبی هستیم. تمرینات تیم جلسه به جلسه و هفته به هفته سنگین‌تر و سخت‌تر می‌شود. با وجود مربیانی چون همایون امیری، اتابک کاراوند، غلامرضا کریمی و اصغر اشرفی و سرمربی‌گری علی استکی که یکی از بهترین مربیان دنیاست، امیدواریم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی ادامه داد: این اردو برای آمادگی جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان است که از ۱۵ شهریورماه در روسیه برگزار خواهدشد. ظاهرا اعلام کرده‌اند که این مسابقات سهمیه انتخابی المپیک ندارد و رقابت‌های کسب سهمیه انتخابی المپیک در زمان دیگری‌ برگزار می‌شود. رقبای اصلی من از کشورهای قزاقستان، چین، ازبکستان، اوکراین و روسیه هستند. تمام این حریفان رزومه قوی و پر مدالی دارند.

بوکسور ملی‌پوش خراسانی تیم ملی بوکس ایران با اشاره به تمرینات سخت و سنگین در اردوهای تیم ملی، بیان کرد: با توجه به تمرینات سرمربی، مربی بدنساز و حجم فشار تمرینی بوکسورها، از لحاظ روحی و جسمی در شرایط بسیار خوبی هستیم و با انگیزه‌ای که تمام بچه‌ها دارند، امیدواریم بهترین نتیجه را بگیریم.

شوریان یادآور شد: از رئیس فدراسیون بوکس و سرمربی تیم ملی تشکر می‌کنم که به بوکسورهای تیم ملی کمک کردند و مشکل مالی که عمده‌ترین و مهم‌ترین مشکل مشت‌زنان تیم ملی بود را رفع کردند‌. در اردوهای اخیر این مشکل برطرف شده و موفقیت بچه‌ها مدنظر مسئولان و کادر فنی تیم ملی بوکس است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز