در مسابقات قهرمانی کشور رخ داد:

چهار مدال حاصل تلاش نمایندگان پاورلیفتینگ اردبیل

۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۱:۳۶:۳۶
کد خبر: ۸۷۸۸۶۲
چهار مدال حاصل تلاش نمایندگان پاورلیفتینگ اردبیل
در شانزدهمین دوره مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور نمایندگان اردبیل یه یک مدال طلا و سه مدال برنز دست یافتند.

به گزارش برنا،شانزدهمین دوره مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور (وزنه برداری کم بینایان و نابینایان) با حضور ۹ تیم گیلان، مازندران، کردستان، اصفهان، همدان، اردبیل، گلستان، فارس و قزوین در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر برگزار و در پایان در مجموع تیمی، مازندران با ۶۳ امتیاز قهرمان شد، گیلان با ۵۸ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و اصفهان هم با ۵۷ امتیاز در ردیف سوم قرار گرفت.

در این رقابت‌ها تیم اردبیل به مربیگری بهاءالدین علیزاده و سرپرستی ابوالفضل جواهری با ۵ ورزشکار در اوزان مختلف حضور یافت که یک مدال طلا، سه برنز حاصل تلاش این ورزشکاران بود.

احد جواهری نماینده اردبیل در دسته ۹۰ کیلوگرم باثبت مجموع ۶۰۰ کیلوگرم مقام اول و عنوان قهرمان قهرمانان و بهترین ورزشکار در این دوره از مسابقات شناخته شد.

علی جواهری در دسته ۶۷/۵ کیلوگرم با ثبت مجموع ۴۲۰ کیلوگرم، ابراهیم بهرو در دسته ۱۰۰ کیلوگرم با ثبت مجموع ۴۵۰ کیلوگرم، محسن حسن پور در دسته ۱۲۵ کیلوگرم با ثبت مجموع ۵۰۰ کیلوگرم هرسه مقام سوم و پویا جعفریان در دسته ۱۰۰ کیلوگرم با ثبت مجموع ۴۲۰ کیلوگرم مقام چهارم را کسب کردند.

شایان ذکر است قهرمان قهرمانان شانزدهمین دوره رقابت‌های کشوری پاورلیفتینگ نابینایان وکم بینایان روحان احمدی از گیلان می‌باشد، نفر دوم احد جواهری از اردبیل و عنوان سوم به اسماعیل رنجبر از مازندران اختصاص یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز