شهردار پلدختر :

سرانه فضای سبزشهری پلدختر باید ۱۰ سانتیمتر باشد / پارکها با ست های ورزشی جدید بازسازی می شوند / جاده سلامت پلدختر با اصول فنی جدید بازسازی می شود

۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۴:۱۹
کد خبر: ۸۷۹۰۴۸
سرانه فضای سبزشهری پلدختر باید ۱۰ سانتیمتر باشد  / پارکها با ست های ورزشی جدید بازسازی می شوند / جاده سلامت پلدختر با اصول فنی جدید بازسازی می شود
صمد چراغی گفت:قبل از سیل سرانه فضای سبز پلدختر 6ونیم سانتیمتر بود که پس از سیل به زیر این میزان رسیده است .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ چراغی صبح چهارشنبه در شورای ورزش پلدختر ،اظهار کرد:  بخش عمده ایی از فضاهای شهری پلدختر که دارای ست های ورزشی نیزبودند در اطراف واکناف رودخانه قرار داشته  که در سیل اخیردچار  تخریب شدند به طوریکه حتی از زمینهایی که این پارک ها وست های ورزشی در آن جانمایی شده بود  چیزی باقی نمانده است.

او با بیان اینکه سرانه فضای سبز شهر پلدختر باید 10 سانتیمتر باشد،افزود: این سرانه   قبل از سیل 6ونیم سانتیمتر بود ولی  بعد از سیل به زیر این میزان رسیده است لذا   برای رسیدن به این میزان مدیریت ارشد شهرستان باید توجه ویژه ایی به این موضوع داشته باشد .

چراغی با بیان اینکه برای  احداث وتوسعه پارکها نیازمند زمین هستیم ولی  کاربری های فضای سبز  در اختیار مردم است ،تصریح کرد: در حال حاضر بیشتر قصد داریم پارک های آسیب دیده مثل پارک بانوان ،ایثار ورضوان  را به شکل جدیدی بازسازی  کرده  و از لحاظ ورزشی نیز به این پارک ها توجه کنیم .

شهردار پلدختر خاطر نشان کرد: برای این پروژه ها قصد داریم مشاوره بگیریم تا اصول فنی رعایت شود .

او با بیان اینکه  برای ایجاد پارک باید زمین تملک شود ،گفت: پارک صخره ایی را که نماد شهر پلدختر در ورودی شمالی شهر است  را با ست های ورزشی احداث خواهیم کرد .

 چراغی با اشاره به جاده سلامت شهر که در سیل اخیر دچار تخریب کامل شده بود،   گفت: در بحث جاده سلامت  که در خیابان ساحلی ودر ضلع غربی شهر قرار دارد  پل هفت تیر به شکلی طراحی شده بود که زیرگذر در آن وجود ندارد ولی در سفر به تهران ورایزنی های صورت گرفته  از لحاظ فنی زیرگذر را به صورتی تعبیه کرده ایم تا طولی برای ایجاد جاده سلامت وجودداشته باشد .

به گفته او  برنامه ریزی شهرداری  این است که  یک خیابان ساحلی با عرض 24 متر داشته باشیم تا پیست هایی نیز برای پیاده روی و دوچرخه سواری وجودداشته باشد .

شهردار پلدختر باتاکید برلزوم توجه  به سیما ومنظر شهر ،گفت:  دستگاه های اجرایی فضای  ساختمانهای مربوط به خود  که در سیل تخریب شده اند را با ابلاغ به پیمانکارحصار کشی کنند  تامانیز در نقاشی و زیبایی آن همکاری لازم را انجام دهیم .

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز