درخشش ورزشکاران مچ‌اندازی آذربایجان غربی در مسابقات قهرمانی کشور

۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۱:۲۶:۲۱
کد خبر: ۸۷۹۶۳۱
در دو روز نخست مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی در دو بخش آقایان و بانوان، ورزشکاران آذربایجان غربی 14 مدال کسب کردند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، هادی نوری دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور در دو بخش آقایان در شاهرود و بانوان در رشت گفت: ورزشکاران استان موفق به کسب 14 مدال شدند.

وی ادامه داد: در مسابقات جوانان کلاس راست، مهران یوسف نژاد مدال طلا و کامیار حسن مدال نقره را کسب کردند و در مسابقات جوانان کلاس چپ مهران یوسف نژاد به مدال طلا و کامیار حسن به مدال برنز دست یافتند.

دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در رده سنی امید کلاس راست، سید احمد سید ابراهیمی مقام نخست را کسب کرد و در همین رده سنی کلاس چپ، امین دولتی مقام نخست، سید احمد سید ابراهیمی مقام دوم و کاروان سلیم زاده مقام سوم را دست یافتند.

نوری گفت : در بخش معلولین کلاس راست، حافظ محمدی آذر به مدال نقره دست یافت و وی در کلاس چپ مقام نخست را کسب کرد.

وی افزود: در بخش پیشکسوتان کاظم فاتحی به مقام سوم رسید و در رده سنی بزرگسالان کلاس راست محمد ارفعی به مدال نقره دست یافت.

وی بیان کرد: در بخش تیمی رده سنی امید کلاس چپ تیم آذربایجان غربی مدال برنز را کسب کرد.

نوری گفت: اما در مسابقات بانوان که در رشت برگزار می شود، فاطمه کریمی در رده سنی بزرگسالان کلاس راست به مدال برنز دست یافت.

دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان غربی اضافه کرد: نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت خواهندشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز