وزیر بهداشت:

کرمانشاه مرکزی برای جذب توریسم درمانی است

۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۹:۳۳:۵۲
کد خبر: ۸۷۹۸۴۵
کرمانشاه مرکزی برای جذب توریسم درمانی است
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در حال حاضر استان کرمانشاه در حال تبدیل شدن به یک مرکز ارجاع برای سایر استانهاست و همچنین این استان در آینده‌ای نزدیک به مرکزی برای جذب توریسم درمانی تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، سعید نمکی در حاشیه بازدید از بیمارستان سوختگی گلستان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: این بیمارستان با ۲۰۰ تخت جدید شامل بخش های سی‌سی‌یو (CCU)، اتاق عمل و دیگر بخش ها به عنوان یک ظرفیت جدید در حوزه درمان در حال احداث و تجهیز است.

او افزود: به همت استاندار و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کار بزرگی برای حوزه حوادث، سوانح و سکته های مغزی در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) در حال انجام است که در غرب کشور بی نظیر می باشد.

به گفته نمکی «بیمارستان سوختگی گلستان اکنون در حال تجهیز است و امکانات موردنیاز آن ارسال شده و کمبودی در این زمینه نداریم.»

او اظهار کرد: این بیمارستان با مساعدت نمایندگان استان در مجلس، استاندار کرمانشاه و دانشگاه علوم پزشکی در راستای خدمات رسانی به مردم غرب کشور و همچنین کشور عراق در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

گفتنی است، برای راه‌اندازی مرکز سوختگی گلستان بیمارستان امام رضا (ع) بیش ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده و از سال ۹۱ این مرکز کار خود را آغاز کرده است.

 

نظر شما