فرماندار شمیرانات:

ما منتظر حکم دستگاه قضا در مورد ویلاهای شهرک باستی هیلز هستیم

۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۰:۰۸:۴۸
کد خبر: ۸۷۹۸۷۳
ما منتظر حکم دستگاه قضا در مورد ویلاهای شهرک باستی هیلز هستیم
فرماندار شمیرانات درباره ویلاهای شهرک باستی هیلز و تعیین شعبه ویژه در قوه قضاییه برای رسیدگی به تخلفات آن گفت: قوه قضائیه هر دستوری بدهد برای ما قابل اطاعت و قابل استناد است و منتظر حکم دستگاه قضا می‌مانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فرماندار شمیرانات درباره ساخت‌وساز غیرمجاز در عرصه‌های منطقه لواسان گفت: شهرستان شمیرانات به علت وضعیت جغرافیایی و نزدیکی به شهر چند ده میلیون نفر خواهان زیادی دارد. در سال جاری و سال گذشته در این شهرستان ۷۰۰ مورد تخریب داشته‌ایم که برابر تخریب در کل استان تهران بوده است. 

شهریور در ادامه خاطرنشان کرد: منابع و نیروی انسانی کمی داریم. مدعی نیستیم که توانستیم با متخلفان برخورد کنیم. در یک شبانه‌روز ساختمان‌سازی صورت می‌گیرد و تخریب نیز کارساز نیست و مشکلات قانونی و بروکراسی اداری وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: این منطقه به دلیل ارزش‌افزوده خواهان زیادی دارد. تهرانی‌ها پول دارند و در اینجا خرید و فروش انجام می‌شود. 

وی در پاسخ به اینکه این قبیل اقدامات تخریبی برای زمین‌های کوچک و متراژ پایین به راحتی انجام می‌شود، اما برای ویلاهای بزرگ و گران اینگونه نیست، اظهار داشت: باستی‌هیلز در بافت شهر بوده و شهرداری مجوز آن را صادر کرده است،‌ اما اکنون گران شده است. من در جریان مشکلات ساخت و اضافه بنای ویلاهای این مجموعه نیستم و در آن زمان نیز فرماندار نبودم.

شهریور درباره اینکه به لحاظ قانونی با توجه به تخلفات صورت گرفته چه اقدامی باید برای این شهرک انجام شود، گفت: نمی‌دانم،‌ قوه قضائیه هر دستوری بدهد، برای ما قابل اطاعت و قابل استناد است و منتظر حکم دستگاه قضا می‌مانیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز