۲۲ مدال حاصل کار مچ اندازان خراسان رضوی در مسابقات کشوری

۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۰:۵۳:۵۷
کد خبر: ۸۷۹۹۰۹
۲۲ مدال حاصل کار مچ اندازان خراسان رضوی در مسابقات کشوری
مچ اندازان استان خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی باشگاه‌ های کشور ۱۳ مدال طلا، هفت مدال نقره و ۲ مدال برنز به دست آوردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سرپرست هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در این خصوص گفت: مچ اندازان این استان در مسابقات قهرمانی باشگاه‌ های کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان مقام سوم و در رده سنی امید مقام دوم را کسب کردند.
سروش پورآزاد افزود: در این مسابقات محمد حسین فوقانیان دو مدال طلا در چپ دست و راست دست رده سنی جوانان و یک مدال نقره در رده سنی امید کسب کرد و حسین مرادی فر، مهدی غلامی و هادی قربانی نیز در رده سنی امید مدالهای طلای چپ دست و راست دست را از آن خود کردند. 
وی اظهار داشت: فردین عاطفی مدال نقره راست دست و حسین غوریانی مدال برنز چپ دست رده سنی جوانان را به دست آوردند.
وی گفت: جعفر عاطفی نیز یک مدال نقره و یک مدال طلا در رده سنی پیشکسوتان کسب کرد و محمد حسن پور در راست دست و چپ دست معلولان به مدال طلا دست یافت.
پورآزاد افزود: در رده سنی بزرگسالان هم علی براتی در راست دست و چپ دست دسته ۱۰۰ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان و اورال دست چپ به مدال طلا دست یافت و هادی قربانی، حامد غوریانی و احسان فرقانی مدال نقره چپ دست و مهدی غلامی مدال برنز چپ دست و میلاد حصاری مدال نقره راست دست رده سنی بزرگسالان را بر گردن آویختند.

مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه‌ های کشور نهم تا یازدهم مرداد ماه در شهرستان شاهرود استان سمنان برگزار شد.

 

نظر شما