معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان اردبیل :

زوج های خبرنگار در هفته ازدواج تجلیل می شوند

۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۱:۱۸:۳۸
کد خبر: ۸۷۹۹۳۸
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل از تجلیل زوج های جوان خبرنگار در هفته ازدواج در اردبیل خبرداد.

به گزارش برنا، اکبرنگاهی با اشاره به برنامه های پیش رو برای اصحاب رسانه در سطح استان اردبیل گفت: در هفته ازدواج از زوج های جوان در حوزه رسانه توسط معاونت فرهنگی تجلیل خواهد شد.

او افزود :خبرنگاری ازمشاغل سخت دردنیاست که فعالان این حوزه بدون هیچ گونه چشم داشت به صورت مستمر در راستای ارتقا آگاهی عمومی مردم در تلاش هستند لذا تجلیل از اصحاب رسانه وظیفه ماست.
 
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل تصریح کرد: هفته ازدواج از 12 مرداد آغاز و تا 18مرداد ماه ادامه خواهد داشت که در این راستا نامه نگاری برای معرفی زوج های خبرنگار به اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان اردبیل صورت گرفته است.
 
نگاهی با اشاره به برنامه های هفته ازدواج در سطح استان اردبیل گفت: در این طول این هفته برنامه های مختلف و متنوعی در تمامی شهرستان های استان اردبیل برگزار خواهیم کرد .
 
او اضافه کرد: تمامی برنامه های با هدف ازدواج بهنگام،آگاهانه و پایدار برای جوانان وخانواده های استان برگزار می شود که اگر در این مسیر موفق عمل کنیم می توانیم در آینده شاهد نسل پویا باشیم.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل خاطر نشان کرد:همچنین درمعاونت فرهنگی و امور جوانان از ایده های نو و خلاق جوانان در تمامی زمینه ها حمایت می کنیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز