آغاز استعداد یابی فوتبال از حاشیه مشهد

۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۲:۰۳:۳۲
کد خبر: ۸۷۹۹۶۱
آغاز استعداد یابی فوتبال از حاشیه مشهد
دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: هیئت فوتبال خراسان رضوی اقدام به راه اندازی دوره های استعدادیابی فوتبال نموده که آغاز این دوره ها از مناطق کم برخوردار حاشیه مشهد بوده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محسن حیدری در این خصوص اظهار کرد: طی روزهای گذشته یک گروه ۱۳۰ نفره از فوتبالیست های سنین پایه در منطقه گلشهر مشهد مورد پایش قرار گرفت که با تداوم این استعدادیابی ها در دیگر مناطق حاشیه شهر از جمله منطقه ۶ مشهد، طی هفته آینده یک گروه  ۴۰ نفره از این فوتبالیستهای کم سن و سال تشکیل می شود.
وی افزود: علاوه بر آن از میان فوتبالیست های مدارس فوتبال مشهد یک گروه ۴۰ نفره انتخاب می شود که پس از ترکیب با منتخبان دیگر شهرستانها و استعدادهای حاشیه شهر، تیم منتخب استان در سنین پایه از میان آنان انتخاب می گردد.
دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی عنوان کرد: آنچه در این استعدادیابی ها مورد توجه می باشد فراهم کردن بانک اطلاعاتی از فوتبالیستهای نوجوان و نونهال است.
حیدری گفت: این افراد پس از پایان تعطیلات رها نخواهند شد و در طول سال تحصیلی نیز از برنامه های آموزشی دراز مدت هیئت فوتبال بهره مند شده و مورد پایش قرار خواهند گرفت.
وی افزود: استعدادیابی در رشته فوتسال نیز هفته آینده آغاز می شود و تیم منتخب نونهالان استان همانند تیم فوتبال تشکیل خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز