۲۹۴ فقره تسهیلات بهین سال در استان قزوین پرداخت شد

۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۱:۵۷:۵۷
کد خبر: ۸۷۹۹۶۲
۲۹۴ فقره تسهیلات بهین سال در استان قزوین پرداخت شد
دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین روز شنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: در همین مدت ۲۸۷ فقره درخواست تسهیلات در سامانه بازسازی و نوسازی ثبت شده و تاکنون تعداد ۳۲ فقره تسهیلات به مبلغ ۸۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین روز شنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: در همین مدت ۲۸۷ فقره درخواست تسهیلات در سامانه بازسازی و نوسازی ثبت شده و تاکنون تعداد ۳۲ فقره تسهیلات به مبلغ ۸۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

سعید نبیل در تشریح برش استانی بند الف تبصره ۱۸ بخش صنعت ابلاغی وزارت صمت افزود: سهم استان قزوین از این اعتبار هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان در حوزه سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی است که با تحقق آن برای پنج هزار ۴۵۲ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی همچنین گفت: ۱۳۸ فقره درخواست تسهیلات برای تبصره ماده ۱۸ استان ثبت شده است که تاکنون ۱۷ فقره به مبلغ ۵۲۰ میلیارد تومان جهت دریافت تسهیلات به بانکهای عامل استان معرفی شده اند.نبیل خاطرنشان کرد: هفته گذشته ۳۲ پرونده توسط کمیته بررسی مورد بازدید قرار گرفت که ۱۴ مورد در بخش صنعت و ۱۰ فقره در بخش کشاورزی مورد موافقت این کمیته قرار  گرفت.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین از حمایت همه جانبه از واحدهای صنعتی در استان خبر داد و به رونق تولید و اشتغالزایی بیشتر توسط دستگاه‌های متولی تاکید کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز