مجمع فوق العاده، عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی برگزار شد

۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۲:۰۹:۰۴
کد خبر: ۸۷۹۹۸۳
مجمع فوق العاده، عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی برگزار شد
مجمع فوق العاده، عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی به ریاست معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به میزبانی قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛ مجمع فوق العاده، عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی کشورمان به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور سیدمحمد شروین اسبقیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی، علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی، عباس علایی مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین و رؤسای هیات‌های استانی و نمایندگان ورزشکاران، مربیان، داوران، نهادها و سازمان‌ها در محل سالن اجتماعات باغستان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد که عملکرد و تقویم این فدراسیون و برنامه های سال جاری آن مورد بررسی قرار گرفت.
در ابتدای این مجمع مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: در خصوص اماکن ورزشی که طبق ماده ۸۸ قانون ماده پنج الحاقی اجاره داده می شوند تلاش کرده ایم این اماکن به هیات های ورزشی استان تحویل داده شوند.
عباس علایی مقدم گفت:در این راستا ۵۸ مکان با حمایت استاندار قزوین به شکل ترک تشریفات در اختیار هیات های ورزشی قرار گرفت که نقش موثری در توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در سطح استان دارد.
وی اضافه کرد: سعی کرده ایم هیات های های شهرستانی را نیز به خوبی تغذیه کرده و در شهرستان ها با افتتاح سالن ها و تجهیز اماکن ورزشی قدم های بزرگی را برای بسط و رشته های ورزشی از جمله تیراندازی برداریم.
دردامه نیزمحمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان افزود: اصولا فعالیت دستگاه ورزش و فدراسیون های ورزشی اقتصادی نیست و این دستگاه ها با ایفای نقش حاکمیتی خود از مالیات های دولتی استفاده می کنند.
معاون وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: دولت و مجلس شورای اسلامی تلاش کرده اند ۲۷ دهم درصد از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده را به ورزش در بخش های مختلف آن برگردانند ولی باید پرسید چرا این منابع باید دوباره در قالب مالیات از فدراسیون ها و دستگاه ورزش پس گرفته شود؟
وی با بیان اینکه فدراسیون های ورزشی می بایست از سال ۹۲ اظهارنامه مالیاتی را ثبت می کردند تا جرایم مالیاتی متوقف شود، افزود: ما اساسا باور داریم که اگر بخش خصوصی نیز در حوزه ورزش سرمایه گذاری کند از پرداخت مالیات معاف می شود پس چرا باید خود فدراسیون ها مالیات پرداخت کنند.
داورزنی با اشاره به درگیری بخش خصوصی با مشکل مالیات عملکردی، اضافه کرد: باید مشکل مالیات عملکردی را بیرون از وزارت ورزش و جوانان و در وزارتخانه های دیگر پیگیری و حل کنیم.
در پاین نیزگزارش بازرس فدراسیون، ارائه گزارش مالی سال های گذشته و کارشناسی مسایل مختلف از جمله طرح های استعدادیابی، توسعه همگانی، سلاح و مهمات و امور فنی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.
گفتنی است در بخشی از این نشست کلیپی از عملکرد فدراسیون به نمایش درآمد. روسای هیات های استانی نیز مسایل و مشکلات خود را بیان کرده و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز