معاون فرمانداری خرم آباد:

اجرای موسیقی زنده در اماکن عمومی بدون دریافت مجوز های تخصصی ممنوع است /دریافت مجوز تخصصی توسط ۳۷ گروه موسیقی

۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۳:۴۹
کد خبر: ۸۸۰۵۰۸
اجرای موسیقی زنده در اماکن عمومی بدون دریافت مجوز های تخصصی ممنوع است /دریافت مجوز تخصصی توسط ۳۷ گروه موسیقی
محمود آشناگردر جلسه کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی خرم آبادگفت: اجرای موسیقی زنده در اماکن عمومی بدون دریافت مجوزهای تخصصی ممنوع است.

گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ آشناگر امروز در جلسه کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی شهرستان که با دستور کار اجرای شیوه نامه اجرای موسیقی زنده در اماکن عمومی، برگزار شده بود ، اظهار کرد: مراکز و اماکنی که نسبت به اجرای موسیقی زنده اقدام می کنند باید علاوه بر مجوزهای صنفی، مجوز های تخصصی اجرای موسیقی زنده را نیز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی استان دریافت کنند و گروهها و اشخاص فاقد این مجوز، حق اجرای برنامه در اماکن عمومی شامل هتل ها، سفره خانه ها و رستوران ها را ندارند.

او افزود: خوشبختانه تعداد گروه های دارای مجوز نسبت به گذشته افزایش داشته و بنا بر اعلام انجمن موسیقی استان در حال حاضر ۳۷ گروه مجوزهای تخصصی اجرای برنامه در این مراکز را دریافت کرده اند و ۲۹ پرونده نیز در دست اقدام است.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری خرم آبادتصریح کرد: متاسفانه برخی اشخاص و گروه های هنری خود را فراتر از قانون پنداشته و علی رغم تاکیدات بسیار و پیگیری های لازم، هنوز در خصوص دریافت مجوزهای  تخصصی اجرای موسیقی زنده در اماکن عمومی مورد اشاره در شیوه نامه اقدام نکرده اند که جای تاسف دارد.

 آشناگرگفت: در راستای حُسن اجرای شیوه نامه مذکور یک تیم نظارتی متشکل از کارشناس فرمانداری، کارشناس و نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی و اداره نظارت بر اماکن عمومی، عملکرد گروه ها و مراکزی که در خصوص اجرای موسیقی زنده اقدام می کنند را به طور مستمر دنبال کرده تا تخلفات به حداقل برسد.

او تاکید کرد: در کنار اجرای برنامه های هنری که از ضروریات و نیازهای عمومی جامعه است، رعایت شئونات دینی و اخلاقی و چارچوب های قانونی نیز باید مد نظر مجریان قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز