معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز :

مهم‌ترین عامل توسعه روستاها؛ گازرسانی است

۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۸:۱۵:۱۲
کد خبر: ۸۸۰۷۵۵
مهم‌ترین عامل توسعه روستاها؛ گازرسانی است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به مطالبه مردم برای تامین زیرساخت های اصلی در مناطق روستایی استان البرز گفت: برای تسریع در توسعه مناطق روستایی، ایجاد زیرساخت های مناسب و پروژه گاز رسانی به مناطق روستایی در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی درویش پور ضمن بازدید از  مسیر گاز رسانی به مناطق روستایی محور چالوس افزود: خدمت رسانی و تامین رفاه و آسایش مردم در دستورکار قرار داردو دراین راستا نبایداز هیچ تلاشی فرو گذار باشیم. 

وی با اشاره به پیگیری های استاندار البرز و مطالبه مردم در تامین زیرساخت های اصلی به ویژه گاز رسانی به مناطق روستایی استان البرز گفت: برای تسریع در توسعه مناطق روستایی ایجاد زیرساخت های مناسب و طرح گاز رسانی به مناطق روستایی در اولویت قرار دارد. 

معاون هماهنگی امور عمرانی تاکید کرد: برای شتاب بخشیدن در اجرای این پروژه ضرورت دارد تمامی دستگاه های اجرایی تعامل و همکاری لازم را بایکدیگر داشته باشند. 

وی عنوان کرد: پروژه گاز رسانی باید با ملاحظات زیست محیطی انجام شود و شرکت های پیمانکار نسبت به این موضوع اهتمام جدی داشته باشند. 

درویش پور تصریح کرد: به دلیل صعب العبور بودن مسیرگازرسانی باید با بهره مندی از تمامی امکانات و قابلیت‌ها و همچنین بکارگیری اثربخش نیروی انسانی این پروژه در اسرع وقت اجرایی شود.  

وی افزود: امید است با تکمیل این پروژه شاهد بهره مندی تمامی روستاهای بالادست و پایین دست سد امیر کبیر از خدمات گاز رسانی باشیم.

 

نظر شما