مدیر کل میراث فرهنگی گلستان در آیین افتتاحیه جشنواره ملی ازدواج اقوام:گفت:

افزایش نشاط اجتماعی با جدا سازی و تعدد جشنواره ها

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۸:۴۵:۵۳
کد خبر: ۸۸۰۸۱۷
افزایش نشاط اجتماعی با جدا سازی و تعدد جشنواره ها
مدیر کل میراث فرهنگی استان گلستان گفت: تعدد و جداسازی جشنواره ها باعث افزایش نشاط اجتماعی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی استان گلستان در حاشیه آیین افتتاحیه نخستین جشنواره ملی ازدواج اقوام ایران زمین به میزبانی گلستان در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: سازمان میراث فرهنگی از برگزاری هر جشنواره ای استقبال میکند زیرا اجرای این قبیل جشنواره ها باعث تزریق  نشاط اجتماعی در جامعه خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه تعدد جشنواره ها باعث نشاط اجتماعی خواهد شد تصریح کرد: جدا سازی جشنواره اقوام از جشنواره ملی ازدواج اقوام که برای نخستین بار برگزار شده است باعث ترغیب خانواده ها و معطوف شدن توجه ها به اجرای این قبیل جشنواره ها خواهد شد.

وی همچنین به توجه دستگاه های مختلف به حوزه های فرهنگی اشاره کرد و افزود: بایستی دستگاه های مختلف با تلاش و توجه بیشتر به این موضوعات بخشی از وظایف فرهنگی خود را در این راستا انجام دهند.

کریمی به نقش بسیار پررنگ اسپانسرها در برگزاری این جشنواره اشاره کرد و تاکید کرد: امیدواریم دستگاه های فرهنگی حضور فعال تری در این حوزه داشته باشند و سال های آینده نقش اسپانسر ها کمرنگ تر و نقش دستگاه ها بیشتر شود.

کریمی ضمن بیان اینکه گلستان غنای فرهنگی بالایی دارد تصریح کرد: برگزاری این قبیل جشنواره ها باعث توریست پذیری استان نیز خواهد شد.

وی به حضور 6 استان و حضورکلیه اقوام گلستان در این جشنواره اشاره کرد و افزود: سازمان میراث فرهنگی تمام تلاش خود را برای کمک به برگزاری و نشان دادن اصالت فرهنگی گلستان خواهد کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی گلستان در پایان تاکید کرد: برگزاری این قبیل جشنواره ها باعث گرایش جوانان و خانواده ها به سمت و سوی ازدواج آسان خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز