برنامه های ویژه ای برای ورزشکاران المپیکی داریم

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۲:۱۷:۵۷
کد خبر: ۸۸۱۰۳۶
برنامه های ویژه ای برای ورزشکاران المپیکی داریم
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: برای المپیک 2020برنامه‌ی ویژه ای در نظر گرفتیم تا ورزشکاران خراسان رضوی نتایج خوبی را در این رقابت ها کسب کنند.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی در جلسه شورای اداری، اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی که با حضور تقی‌زاده معاون امور حقوقی مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و عزیزی مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت ورزش و جوانان در تالار اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، گفت: خراسان رضوی یکی از استان‌های بزرگ کشور است که از دیرباز  تاکنون قطب‌ ورزش در کشور بوده، فرازو نشیب‌های زیادی را در سال‌های گذشته داشته، اما سال ۹۷سال خوبی بود.

وی با بیان اینکه تمام بدهی ها تقریبا در سال گذشته پرداخت شده است ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف ما المپیک ۲۰۲۰است و در این خصوص برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: ما با نمایندگان مردم ارتباط خوبی داریم و کمترین حاشیه را در این خصوص داشتیم، با تعامل صورت گرفته مشکلات را حل کردیم و ارتباطات باعث شد از ظرفیت نماینده ها در پیشرفت ورزش استفاده کنیم.

فتاحی خاطرنشان کرد: دوران سختی را پشت سر گذاشتیم با پیگیری کارکنان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بر بسیاری از مشکلات فائق آمدیم.

وی عنوان کرد: در تمامی حوزه ها نتایج خوبی گرفتیم که اصلا با گذشته قابل مقایسه نیست اگر شرایط فراهم شود خراسان رضوی می تواند از استان‌های سرآمد کشور باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز