در نشستی با حضور معاون دادستان استان تاکید شد؛

تورها و واحدهای غیرمجاز ساماندهی می شوند

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۴:۳۵:۳۱
کد خبر: ۸۸۱۱۴۲
تورها و واحدهای غیرمجاز ساماندهی می شوند
در راستای ساماندهی تورها و واحدهای غیرمجاز گردشگری نشستی با حضور معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز استان و سایر دستگاه های متولی در دادگستری استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ احمد تجری معاون گردشگری گلستان در این نشست به تشریح اقدامات صورت گرفته  و مشکلات موجود بر سر راه ساماندهی واحدهای غیرمجاز و آسیب وارده ناشی از فعالیت افراد و گروه های غیرمجاز به واحدهای مجاز و قانونی پرداخت.

 وی گفت : خدمات ارائه شده توسط افراد و واحدهای غیرمجاز گردشگری با کیفیت نامطلوب و در برخی موارد خارج از عرف و شئونات اخلاقی و اسلامی می باشد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گلستان تصریح کرد : آسیب های فرهنگی و اجتماعی ناشی از تورهای غیرمجاز در فرهنگ و رسوم جامعه میزبان جبران ناپذیر خواهد بود.

تجری در ادامه خاطر نشان کرد :  بسیاری از افراد و گروه های غیرمجاز مورد شناسایی قرار گرفتند که  و در ادامه باید با همکاری پلیس فتا و نیروی انتظامی از فعالیت آنها جلوگیری شود.

سلیمانی معاون دادستان عمومی و انقلاب گرگان نیز در این نشست  بر لزوم ساماندهی افراد غیرمجاز تأکید کرد و همکاری نیروی انتظامی و پلیس فتا برای حل این موضوع را در دستور کار قرار داد.

 

نظر شما