رئیس کل دادگستری گلستان عنوان کرد:

حمایت قاطع دستگاه قضایی استان از خبرنگاران قانونمند

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۹:۰۸:۲۵
کد خبر: ۸۸۱۲۷۷
حمایت قاطع دستگاه قضایی استان از خبرنگاران قانونمند
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در صورت پایبند بودن خبرنگاران و اهالی رسانه به قانون، قطعا دستگاه قضایی استان از آنان حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا: هادی هاشمیان در نشست صمیمی با اصحاب رسانه استان به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: برخی از مدیران و مردم در حق خبرنگاران جفا می کنند و متاسفانه خبرنگاران را  مزاحم فعالیت هایشان تلقی می کنند، این در حالی است که در صورت نبود خبرنگاران حیاط خلوت های برخی افراد و تخلفات آنان خیلی بیشتر ادامه پیدا میکرد.

وی ضمن اینکه از خبرنگاران خواست تا در چارچوب قانون فعالیت نمایند، تصریح کرد: در صورت پایبند بودن خبرنگاران و اهالی رسانه به قانون هیچ کس حق تعرض به آنان را ندارد و به طور قطع دستگاه قضایی استان از خبرنگاران حمایت می کند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: برای رسیدگی به شکایات خبرنگاران شعبه ویژه تشکیل شده است و هیات منصفه آن نیز از اهالی مطبوعات هستند.

وی در ادامه به شکایت استاندار سابق گلستان از یکی از اهالی رسانه اشاره کرد و افزود: در این شکایت هیئت منصفه و قاضی حکم برائت خبرنگار را صادر کردند.

هاشمیان همچنین گفت: تشکیل شورای حل اختلاف با حضور خبرنگاران برای جلوگیری از قضایی شدن پرونده های حوزه رسانه در گلستان در دستور کار دستگاه قضا استان قرار دارد.

رئیس کل دادگستری گلستان: به جایگاه مهم رسانه در دستگاه های مختلف و پیشرفت کار مدیران اشاره کرد و بیان داشت: برخی از مدیران بایستی آموزش لازم را در زمینه ارتباط با خبرنگاران بیاموزند زیرا ارتباط موثرتر با اهالی رسانه باعث تقویت مجموعه مورد نظر خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز