دو سال پیگیر برگزاری جشنواره ملی ازدواج اقوام در گلستان بودیم

۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۰:۱۰:۰۹
کد خبر: ۸۸۱۳۴۴
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گفت: از دو سال گذشته طرح جشنواره ملی ازدواج اقوام به وزارت ورزش و جوانان داده شد که در این مدت ورزش و جوانان استان پیگیر اجرای این جشنواره در گلستان بود.

به گزارش خبرگزاری برنا: محمود متقی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان به مناسبت سالروز ازدواج حضرت فاطمه زهرا (ع) و حضرت علی (ع) برنامه های مختلفی را در سطح استان پیش بینی کرده ایم.

وی در خصوص نخستین جشنواره ملی ازدواج اقوام ایران زمین در استان گلستان اظهار کرد: از دو سال گذشته طرح جشنواره ملی ازدواج اقوام به وزارت ورزش و جوانان داده شد که در این مدت ورزش و جوانان استان پیگیر اجرای این جشنواره در گلستان بود.

وی به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: ایجاد فضای با نشاط در جامعه، اشتغال زایی در بین جوانان استان، ترویج ازدواج آسان و از  همه مهمتر احیای سنت های بسیار غنی کشور وآیین های ازدواج  از مهمترین اهداف برگزاری نخستین جشنواره ملی ازدواج اقوام ایران است.

متقی همچنین بیان داشت: 12 قومیت مختلف در این جشنواره شرکت کرده اند..

وی گفت: با توجه به برگزاری جشن هفته جوان و استقبال بیش از 5 هزار نفر از آن جشن، مقدمه ای بر اجرای جشنواره ازدواج اقوام بود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان در پایان تصریح کرد: استفاده از ظرفیت سمن های مردم نهاد در اجرای جشنواره های متعدد در استان گلستان میتواند بسیار کمک کننده باشد و ما تمام تلاش خود را برای برون سپاری این قبیل برنامه ها به جوانان و تشکل ها خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز