معاون صنعت، معدن و تجارت لرستان:

لایروبی بخش قابل توجه رودخانه‌ها و مسیل‌های لرستان با مشارکت بخش خصوصی

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۲۳:۲۴:۱۰
کد خبر: ۸۸۱۳۵۱
لایروبی بخش قابل توجه رودخانه‌ها و مسیل‌های لرستان با مشارکت بخش خصوصی
جمال مومیوندگفت:بخش قابل توجه رودخانه‌ها و مسیل‌های این استان با مشارکت بخش خصوصی و فعالان حوزه معدن در حال لایروبی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ مومیونددر حاشیه جلسه بررسی آخرین وضعیت لایروبی رودخانه‌های استان ،اظهار کرد: این جلسه با حضور معاون امور آب شرکت آب منطقه‌ای، روسای ادارات شرکت آب منطقه‌ای، بهره‌برداران واحدهای فرآوری شن و ماسه و پیمانکاران امور آب برگزار و شرایط و مقررات نحوه لایروبی رودخانه‌های استان تبیین شد.

او افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اقدام به صدور مجوز حمل مصالح حاصل از لایروبی با هماهنگی شرکت آب منطقه‌ای جهت تسریع در لایروبی و ساماندهی رودخانه‌های استان می‌کند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان تصریح  کرد: با توجه به سیل اخیر در استان لرستان و آورد مناسب رودخانه‌های این استان لایروبی رودخانه‌ها به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های این سازمان به شمار رفته که با توجه به تاکیدات مدیریت ارشد استان با هماهنگی شرکت آب منطقه‌ای و سایر دستگاه‌ها شاهد تحقق این امر هستیم.

مومیوند گفت: در این راستا تاکنون شاهد عملیات لایروبی در رودخانه‌های مختلف استان به خصوص مناطق درون شهری بوده تا بتوان قبل از آغاز فصل بارندگی این مهم را انجام داد البته لایروبی رودخانه‌های مسیر شهرستان پلدختر، معمولان، خرم‌آباد و دورود به خصوص رودخانه کشکان، خرم‌رود و تیره در اولویت لایروبی قرار دارند.

او بیان کرد: با توجه به حجم بالای رودخانه‌ها و مسیل‌ها انتظار می‌رود فعالان بخش خصوصی استان شرایط را برای استفاده از این ظرفیت مهیا کنند تا علاوه بر لایروبی رودخانه‌ها شاهد توسعه و گردش اقتصادی در حوزه معدن استان باشیم.

به گفته مومیوند فعالان بخش خصوصی و افراد واجد شرایط می‌توانند بدون هیچگونه محدودیتی در صورت داشتن ضوابط تعیین شده اقدام به لایروبی رودخانه‌ها و مسیل‌ها کنند و این سازمان از تمام ظرفیت خود در جهت حمایت از افراد متقاضی استفاده خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز