همتی:

رسانه ها مهمترین عامل رشد و تعالی ورزش هستند

۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۰:۰۷:۱۸
کد خبر: ۸۸۱۳۷۲
رسانه ها مهمترین عامل رشد و تعالی ورزش هستند
رییس هیات تکواندو استان کرمانشاه گفت: بدون شک رسانه های خبری مهمترین عامل در رشد و تعالی ورزش هستند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه، مهدی همتی رییس هیات تکواندو استان کرمانشاه در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی به مناسبت ۱۷ مرداد روزخبرنگار ضمن تبریک فرا رسیدن این روز به خبرنگاران ، بیان داشت: بدون شک رسانه های خبری مهمترین عامل در رشد و تعالی ورزش هستند.

او گفت: گزارش های تحلیلی خبرنگاران می تواند در رفع و حل مشکلات ورزشی استان بسیار اثرگذار باشد.

همتی در ادامه بیان داشت : توسعه و پیشرفت چشم گیری را در تکواندو استان شاهد بودیم. و این امر محقق  نمی شد مگر باوجود کادر هیات و مربیان ارزنده ای همچون جواد خاوری ، وحید ناصری و لیلا خزایی مربیان تیم های ملی تکواندو جمهوری اسلامی ایران که از افتخارات ایران و استان کرمانشاه بشمار می روند.

ریاست هیات تکواندو استان کرمانشاه عنوان داشت: در سال ۹۶ توجه ویژه ای به رده های پایه از سوی مربیان صورت گرفته است. با برنامه ریزی خوب و مدون که هیات در این سال داشت، ثمره زحمات این عزیزان و کادر فنی بعد از گذشت ۲ سال ، را مدال آوری نیما محمد یاری در مسابقات آسیایی نونهالان در اردون را شاهد بودیم.

این مسئول در پایان گفت: دغدغه اصلی هیات مشکلات مالی است ، که امیدواریم اداره ورزش و جوانان استان و فدراسیون تکواندو ما را یاری کنند، که این امر محقق شود، که مشکلات کمتری داشته باشیم.

خبرنگار : مهدی حشمتی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز