بهرام آقاخانی;

دو پارک ورزش در شهرستان های سرعین و نمین افتتاح می شود

۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۳:۱۵:۵۳
کد خبر: ۸۸۱۶۲۵
دو پارک ورزش در شهرستان های سرعین و نمین افتتاح می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت : به زودی دو پارک ورزش در شهرستان های سرعین و نمین اقتتاح می شود.

به گزارش برنا، نشست هم اندیشی توسعه ورزش همگانی و روستایی استان با حضور شهرداران ، روسای ادارت ورزش و جوانان و هیات های ورزش روستایی و همگانی شهرستان اردبیل در سالن کنفرانس رضازاده اردبیل برگزار شد .

دراین مراسم بهرام آقاخانی بابیان اینکه در دو شهرستان بزودی دو پارک ورزش افتتاح می شود خاطرنشان کرد : بزودی و با سفر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان دو پارک ورزش در شهرستان های سرعین و نمین افتتاح می شود.
او با بیان اینکه سیاست وزارت ورزش و جوانان تشویق مردم به ورزش رایگان در جامعه است افزود: شهرداران حتما جاده تندرستی و سلامت رادر اولویت قرار دهند چرا که توسعه زیر ساخت های ورزشی منجر به توسعه و ترویج ورزش در جامعه و ترغیب همشهریان به ورزش می شود .
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان برای توسعه ورزش همگانی درجامعه چهار راهبرد دارد و اضافه کرد: برا رسیدن به یک جامعه پویا و جهت توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از ظرفیت تمامی دستگاه های اجرایی استان استفاده می کند .
همچنین دراین جلسه تفاهم نامه همکاری با شهرداری ها در جهت ایجاد جاده تندرستی و مسیر سبز دوچرخه سواری و توسعه ورزش همگانی درتمامی شهرستان ها عقد شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز