مدیر جدید شعب بانک کشاورزی استان گلستان معرفی شد

۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۸:۲۶:۵۶
کد خبر: ۸۸۱۷۶۲
مدیر جدید شعب  بانک کشاورزی استان گلستان معرفی شد
مراسم تودیع و معارفه مدیر سابق و جدید شعب بانک کشاورزی استان گلستان با حضور داور ماهی کار عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی ، عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و جمعی از مسئولین استانی و مدیران سیستم بانکی استان برگزار گردید .

به گزارش خبرگزاری برنا: داور ماهی کار عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی با اشاره به فرهنگ سازمانی گفت پنداشت ما از فرهنگ سازمانی در این بانک مجموعه ای از باورها و ارزش های مشترکی است که بر رفتار و اندیشه اعضای سازمان اثرگذار است و می تواند نقطه شروعی برای حرکت و پویایی سازمان به شمار آید . 

وی گفت : در این فرهنگ ، بدون تردید مشتری نقش پررنگی را دارد و در واقع کلمه بانک با مشتری کامل می شود و مشتری جزء لاینفک فعالیت بانک و فرهنگ بانکی است . 

وی گفت : در این فرهنگ ، مشتری تعیین می کند چه می خواهد و بانک خود را ملزم به ارائه خدمات موردنیاز مشتری می داند . 

وی ادامه داد: فرهنگ یک بانک برتر ، کارکنانی متعهد و وفادار می طلبد ، کسانی که اهداف بانک را مقدم بر اهداف فردی خود بدانند . 

ماهی کاربا اشاره به خصوصیات سازمان برجسته گفت ، دو ویژگی که بانک کشاورزی را از سایر سازمان ها متمایز می کند شیوه رهبری در سازمان و سرمایه انسانی به عنوان عامل توسعه می باشد . 

عضو هیئت مدیره بانک گفت مدیران سازمان های برجسته عمدتاً دارای 4 ویژگی اساسی هستند ؛ پیوسته بدنبال تغییر و تحول سازمانی هستند ، همسو با فرصت ها هستند ، محدوده دید آنها به گستردگی کل سازمان است و از فرصت ها بهره برداری می کنند و مخاطره پذیرند . 

ماهی کار با اشاره به بانکی ناب با تفکر ناب گفت عاملی که در تفکر ناب می تواند انسان ها را به اوج بهره وری برساند رابطه مدیر سازمان با پرسنل تحت مسئولیت آن است . 

وی با بیان اینکه عصری که در او واقع شده ایم ، رقابت ها روز به روز شدیدتر می شود ، بازارها مختلف تر می گردد و تنوع و خلاقیت ها در ارائه خدمات بیشتر می شود ، گفت بزرگترین دغدغه سازمان ما در این است که از رقبا متفاوت بوده و از همه مهمتر در عرصه خدمت رسانی متفاوت بمانیم . 

وی با اشاره به حمایت بانک کشاورزی از بخش کشاورزی و فعالان تولید این بخش گفت بانک کشاورزی افتخار دارد که 60% منابع مالی موردنیاز بخش کشاورزی را به تنهایی تامین می کند ضمن اینکه با فراهم نمودن امکانات وسیعی در بخش بانکداری الکترونیک تلاش نموده است متفاوت از سایر رقبا باشد و شایسته دستیابی به رفیع ترین جایگاه هاست . 

عضو هیئت مدیره بانک با قدردانی از همت بلند و سعی احسن جناب آقای مهندس قزل سفلی در طول دوره مسئولیت خود در این استان گفت مسئولیتها امانتی بیش نیستند و مدیران  امانت داران الهی و مردم می باشند .

وی با معرفی وحید صیادی به عنوان مدیر جدید شعب بانک در استان گلستان اظهار امیدواری کرد که با همکاری و تلاش صمیمانه و صادقانه کارکنان پرتلاش و حرفه ای بانک در این استان ، بانک کشاورزی بتواند مسیر موفق گذشته خود را در این منطقه هر چه بهتر و پویاتر ادامه دهد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز