سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی :

لرستان به دلیل شرایط آب وهوایی وژنتیکی پر از استعدادهای ورزشی است / در ورزش های رزمی حمایت از ورزش بانوان باید در اولویت قرار بگیرد

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۰۸:۱۶:۵۶
کد خبر: ۸۸۱۸۶۸
لرستان به دلیل شرایط آب وهوایی وژنتیکی پر از استعدادهای ورزشی است / در ورزش های رزمی  حمایت از ورزش بانوان باید در اولویت قرار بگیرد
شهرام عظیمی گفت: بنا به طرح آمایش سرزمینی استان لرستان به دلیل شرایط آب وهوایی وژنتیکی پر از استعدادهای ورزشی درهمه رشته ها است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ عظیمی روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های رزمی  اظهار کرد: مجید رازانی رزمی کار لرستانی یکی از برندهای ورزش های رزمی ایران  و  از کسانی است که در رشته ورزشی موتای اولین مدال طلای ورزش رزمی را کسب کرده است لذا باید از پتانسیل او در هیئت استفاده شود .

او با بیان اینکه در ورزش های رزمی  حمایت از ورزش بانوان باید در اولویت قرار بگیرد،افزود:  هرجایی که ما به ورزش بانوان اعتماد کرده ایم خروجی خوبی را چه در حوزه همگانی و چه در بخش سلامت وهمچنین قهرمانی شاهد بوده ایم .

عظیمی تصریح کرد:  در کاروان اعزامی بازی های آسیایی 2018 فدراسیون ورزش های رزمی با اعزام دو تیم سامبو وپنجاک سیلات توانست یک مدال برنز در بازی های آسیایی در رشته پنجاک سیلات توسط یک خانم به نام کربلایی فر  از استان قزوین کسب کند .

سپرست فدراسیون  ورزش های رزمی نقش ورزش بانوان را  در حوزه سلامت و مهم ارزیابی کرد و گفت:  بانوان  نیمی از جمعیت کشور هستند لذا باید یک نگاه متوازن وعدالت محورانه نه در شعار بلکه در عمل به این قشر داشته باشیم ودر واقع  دولت تدبیر وامیدنیزهمین نگاه را دارد .

  او با بیان اینکه سلامت  جامعه بانوان  می تواند مانع از آسیب های اجتماعی شود ،خاطر نشان کرد: هم از لحاظ تعداد و هم اثر بخشی قشربانوان   توجه به ورزش بانوان در اولویت موضوعاتی است که جامعه ما امروز به آن نیاز دارد. 

 عظیمی در ادامه با اشاره به استعداد های ورزشی در لرستان ،بیان کرد: بنا به طرح آمایش سرزمینی استان لرستان به دلیل شرایط آب وهوایی وژنتیکی پر از استعدادهای ورزشی درهمه رشته ها  است وباید نگاه خاصی به این موضوع در استان داشته باشیم .

او ادامه دادک   اگر بستری به صورت عدالت محورانه ومتوازن فراهم شود ونگاهمان به  آموزش وپرورش به عنوان معدن استعدادها نگاهی دقیق وکارشناسی باشد می توانیم استعدادهاراکشف و پرورش وحلقه های استعدادیابی را به منصه ظهور برسانیم.

 عظیمی با اشره به امیر حسین درخشان  ملی پوش لرستانی موتای و دلیل عدم اعزام این ورزشکار به مسابقات جهانی تایلند  نیز گفت: دلیل عدم اعزام درخشان به مسابقات جهانی تایلند  پولی بود که انجمن سابق از ورزشکاران  گرفته بودند و مقام عالی وزارت ،جناب داورزنی و خودبنده به عنوان یک کارشناس ورزش با این موضوع مخالفت کردیم چون معتقد هستم گرفتن پول از ورزشکار به معنی  فروختن لباس تیم ملی است به همین دلیل نتوانستیم با این نگاه تیم را  به مسابقات جهانی تایلند اعزام کنیم.

  سپرست فدراسیون ورزش های رزمی یادآورشد: درخشان در مسابقات اصفهال مقام اول را کسب کرد وامیدواریم در مستر شیپ کره جنوبی  که در اوایل مهرماه  افتخارپوشیدن تیم ملی  نصیبش شود ومدال هم بگیرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز