پیام استاندار کرمانشاه به مناسبت روز خبرنگار

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۸:۳۹
کد خبر: ۸۸۲۱۵۴
پیام استاندار کرمانشاه به مناسبت روز خبرنگار
استاندار کرمانشاه گفت: فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران متعهد، پرتلاش، کوشا، خوشفکر و خلاق کرمانشاهی شادباش میگویم و از خداوند بزرگ توفیق روزافزون این عزیزان را در همه عرصه ها خواستارم.

 به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، متن کامل این پیام در ادامه می آید:

 بسم الله الرحمن الرحیم

نون و القلم و ما یسطرون

بیگمان از جمله دستاوردهای ارزنده دولت تدبیر و امید ایجاد توسعه و تحول در عرصه زیرساختهای اینترنتی و ارتباطی بوده است. روندی که زمینه لازم برای ایجاد تحولاتی عظیم در عرصه اطلاع رسانی و ظهور شبکه های اجتماعی متعددی را فراهم آورده است.

 در نتیجه این تحول در روزگار امروز، رسانه ها و خبرنگاران آسانتر و سریعتر از هر زمان دیگری اخبار و گزارشهای خود را به مخاطبان خویش منعکس میکنند.

دولت تدبیر و امید از آغاز تاکنون همواره ‌مدافع ایجاد بستر مطلوب و فضای باز برای فعالیتهای رسانه ای بوده و بر این باور بوده است که «دانستن حق مردم است» و به باور ما این رسانه های آزاد و مستقل هستند که میتوانند با بسترسازی های مناسب، ایران اسلامی را به سمت خلاقیت، نوآوری، کارآفرینی و‌ توسعه همه جانبه و ‌پایدار سوق دهند.

در این میان استان سرافراز کرمانشاه ، ضمن پیشرفتهای متعدد با نیازمندیهای عدیده اقتصادی و اجتماعی روبرو بوده و برای برونرفت از این وضعیت، نیازمند نقش آفرینی رسانه های توسعه گرا و مستقلی است که  به تحلیل و انعکاس موانع و مشکلات موجود در مسیر توسعه و بالندگی استان بپردازند.

در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی به ویژه شهید صارمی، فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران متعهد، پرتلاش، کوشا، خوشفکر و خلاق کرمانشاهی شادباش میگویم و از خداوند بزرگ توفیق روزافزون این عزیزان را در همه عرصه ها خواستارم.

بازوند

استاندار کرمانشاه

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز