سرپرست ورزش وجوانان لرستان :

در حوزه جوانان به دنبال فرهنگ سازی ازدواج آسان هستیم / افتتاح زمین چمن مصنوعی "سراب حمام "در هفته دولت / عزم دستگاه ورزش استان برای تسریع در بازسازی ورزشگاه سیل زده پلدختر

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۷:۰۳:۰۲
کد خبر: ۸۸۲۲۲۴
در حوزه جوانان به دنبال فرهنگ سازی ازدواج آسان  هستیم / افتتاح  زمین چمن مصنوعی سراب حمام در هفته دولت / عزم دستگاه ورزش استان برای تسریع در بازسازی ورزشگاه سیل زده پلدختر
سید علی کریمی گفت: در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه های ورزشی خوبی در شهرستان پلدختر از جمله زمین چمن مصنوعی روستای سراب حمام خواهیم بود .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ کریمی پیش از ظهر روز چهارشنبه در جشنواره ازدواج پلدختر و اهدای  150 پک کالای آشپزخانه به زوجین جوان سیل زده پلدختری ضمن تبریک به مناسبت هفته ازدواج و همچنین فرارسیدن روز خبرنگار ونقش آنان در ایام سیل ، اظهار کرد: حوزه جوانان از زیر مجموعه های وزارت ورزش وجوانان است و این حوزه در گذشته و امروز برنامه های خوبی از جمله در حوزه های مهمی مثل ازدواج برگزار کرده است و  جشنواره ازدواج نیز دراستان در حال حاضربرگزار ی است.

 او با اشاره به نقش موثر جامعه ورزش کشور ودستگاه ورزش استان در واقعه سیل اخیر پلدختر ، افزود: حوزه جوانان دستگاه ورزش استان  در ایام سیل با راه اندازی یک کمپ امدادی و آشپزخانه در جهت ارائه خدمت رسانی به سیل زدگان اقدامات خوبی انجام داد.

 کریمی با اشاره به تخریب های وارده از سیل به مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر ،تصریح کرد: پس از وقوع سیل فضای ورزش باید به سمت وسویی حرکت  می کرد تا زیرساخت های آسیب دیده ورزش بازسازی شوند و خوشبختانه اتفاقات خوبی افتاد واین زیر ساخت ها بهتر از گذشته در روند بازسازی قرار گرفتند.

 سرپرست ورزش وجوانان لرستان  ادامه داد: به کمک نماینده محترم پلدختر اعتبارات  خوبی به دست آمد و سالنهای ورزشی را بازسازی کردیم  ولی چون حجم خسارات بسیار بالا است به اعتبار بیشتری برای تکمیل چمن فوتبال مجموعه و همچنین بازسازی استخر نیاز است.

 او با بیان اینکه برای جبران عقب ماندگی ها باید در زیرساخت های ورزش پلدختر را به استاندارد لازم  برسانیم، گفت:  در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه های ورزشی  خوبی در شهرستان پلدختر از جمله زمین چمن مصنوعی روستای سراب حمام خواهیم بود .

کریمی  با اشاره به برنامه های هفته ازدواج در استان نیز یادآورشد: در این هفته با برگزاری جشنواره های ازدواج از خیرین ،فعالین ومروجین عرصه ازدواج تقدیر می شود وروز گذشته جشنواره ازدواج در خرم آباد برگزارشده بود و امروز در پلدختر ودر روزهای آینده این جشنواره در دیگر شهر های استان نیز برگزار خواهد شد.

  او با تاکید براینکه ما در فعالیت های خود به دنبال فرهنگ سازی ازدواج آسان برای جوانان هستیم ، خاطر نشان کرد: در حوزه جوانان دستگاه ورزش استان با ارائه مشاوره های قبل از ازدواج وکلاس های آموزشی تلاش میکنیم شرایط ازدواج پایدار برای زوجین جوان به وجو بیاید.

  سرپرست ورزش وجوانان لرستان با تقدیر از هیئت پزشکی وورزشی استان درجهت حمایت برای تهیه 150 پک کالای لوازم خانگی به زوجین جوان پلدختری، عنوان کرد:این پک ها با همکاری اداره کل ورزش وجوانان تهیه شده وبه این زوجین جوان در هفته ازدواج اهدا شده است

 کریمی با بیان اینکه در بحث جوانان متاسفانه توجه زیادی به فضای این حوزه نشده است ، گفت: در استان سه خانه جوان در شهر های خرم آباد ، الیگودرز وپلدختر فعالیت دارند و درصدد راه اندازی خانه های جوان در دیگر شهر های استان نیز هستیم.

  او همچنین بیان کرد: طی امضای   تفاهم نامه هایی با برخی از بانک ها ازجمله صندوق کار آفرینی امید در صدد فراهم کردن شرایطی برای اشتغال جوانان لرستانی خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز