پیام نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و نایب رئیس فراکسیون مطبوعات، رسانه و پایگاه‌های خبری مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگار مسئولیت آگاهی بخشی به ملت و کشور را برعهده دارد

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۷:۰۷:۰۶
کد خبر: ۸۸۲۲۲۶
خبرنگار مسئولیت آگاهی بخشی به ملت و کشور را برعهده دارد
قاسم احمدی لاشکی، نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و نایب رئیس فراکسیون مطبوعات، رسانه و پایگاه‌های خبری مجلس شورای اسلامی، پیامی به مناسبت روز خبرنگار منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از نوشهر؛ متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام خداوند بر خبر‌نگاران شهیدی که قلم را همچون سلاح و رسانه را همچون سنگری برای دفاع از آزادی و استقلال قرار داده و در این مسیر، با افتخار به دیدار حضرت دوست شتافتند.

درود خداوند بر خبرنگارانی که آبروی قلم و دانش را پاس داشته و تمام توان خویش را جز در مسیر حقیقت و عدالت به کار نمی‌گیرند.

خبرنگار، خوب می‌داند مسئولیت آگاهی بخشی به ملت و کشور را برعهده دارد. او در قبال باورها و اعتقادات مردم، منافع ملی، اخلاق جامعه و تهاجم فکری و اندیشه ه‌‌ای بیگانگان‌ به حریم فرهنگی، مسئول است و این مهم، راه رسیدن به تعالی را در حرفه مقدس اطلاع رسانی برای او هموار می‌سازد.

اینجانب فرارسیدن روز خبرنگار را به دلسوزان و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفته، از خداوند برای این عزیزان و به ویژه خبرنگاران فعال در عرصه علم و فرهنگ و پژوهش، آرزوی موفقیت و سربلندی دارم

 روز خبرنگار، یادروز باشکوه تلاش‌گران عرصه اندیشه و قلم را به‌ تمامی خبرنگاران صدیق میهن‌اسلامی و بویژه فعالان عرصه اطلاع‌رسانی استان مازندران بویژه خبرنگاران حوزه انتخابیه  تبریک گفته، ضمن‌ گرامی‌داشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، از هنرمند آسمان و زمین خداوند منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت عشق، آزادی و حق‌گویی در عرصه آگاهی مسالت می‌نمایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز