فرماندار ارومیه، روز خبرنگار را تبریک گفت

۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۳:۳۵:۰۱
کد خبر: ۸۸۲۴۶۵
فرماندار ارومیه، روز خبرنگار را تبریک گفت
فرماندار ارومیه، روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، متن پیام علیرضا ملامحمدی‌زاده فرماندار ارومیه به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است:

به نام خدا

17 مرداد فرصت ارزشمندی برای گرامیداشت یاد شهیدان بزرگوار حوزه قلم و رسانه بخصوص شهید محمود صارمی است که با نثار خون خود، این مناسبت گرانقدر را در تقویم افتخارات ملت عزیز ایران به یادگار گذاشت.

رسانه ها در قالب ابزاری قدرتمند و خبرنگاران به عنوان چشم و گوش جامعه، همواره می توانند دولت را در پیشبرد برنامه های خود یاری رسانده و با هدایت افکار عمومی و انتقال دوسویه انتظارات و نیازهای بین مردم و مسئولان، نقشی تعیین کننده در تعالی جامعه و کشور داشته باشند.

بی شک روز خبرنگار یادآور جانفشانی صدها خبرنگار، روزنامه‌نگار و تصویرگر رسانه ‌ها در عرصه ‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... بوده و بزرگداشت این روز به معنی ارج نهادن به از خودگذشتگی تلاشگرانی می باشد که شغل خود را نه یک حرفه که آمیخته ‌ای از عقل، تدبیر و پشتکار توام با عشق می‌ دانند.

ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر خبرنگاران بزرگوار شهرستان و با تاکید بر تداوم همکاری متقابل فرمانداری ارومیه و اصحاب محترم رسانه، روز خبرنگار را به جامعه بزرگ خبرنگاران، روزنامه نگاران و تمامی فعالین عرصه رسانه در آذربایجان غربی تبریک گفته و برای همه عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی روزافزون دارم.

علیرضا ملامحمدی زاده

فرماندار شهرستان ارومیه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز