اردوی تیم ملی جودوی نوجوانان ایران در کرمانشاه

۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۸:۴۷
کد خبر: ۸۸۲۶۰۳
اردوی تیم ملی جودوی نوجوانان ایران در کرمانشاه
این اردو به مدت ۱۰ روز از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۴ مرداد ماه به میزبانی کرمانشاه در سالن شهید باهنر مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) در حال برگزاریست.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه : شهریار عباس آبادی ریاست هیات جودو استان از اردوی تیم ملی جودوی نوجوانان به میزبانی کرمانشاه خبر داد و گفت :  هدف از میزبانی این اردو بالا بردن سطح فنی و تکنیکی نونهالان و نوجوانان کرمانشاهی ست که با حضور پک یونگ چیل مربی اهل کره شمالی سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران درحال برگزاریست.

وی گفت : در کنار اردوی تیم ملی نوجوانان ایران ، اردوی تیم نونهالان استان را نیز بمنظور حضور در المپیاد استعدادهای برتر جودو که مورخ ۲ لغایت ۶ شهریور ماه که به میزبانی یزد می باشد ، برگزار نموده ایم.

عباس آبادی بیان داشت : ابوالفضل عیسی زایی از خراسان رضوی ، رامین احمدزاده از خراسان شمالی و سعید کرجی ونوشی از مازندران ، که در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ۲۰۱۹ چین تایپه موفق به کسب مدالهای رنگارنگ شده بودند. در این اردو حضور دارند.

گفتنی است : ایوب رستمی از کرمانشاه به عنوان سرمربی، محمدرضا غفاری و پاک یونگ چیل به عنوان مربی در کنار اردونشینان هستند .

چکیده ای از افتخارات ایوب رستمی قهرمان و مربی ارزنده کرمانشاهی را در این خبر بخوانید.  به مدت چندین سال پی در پی سرمربیگری تیم ملی جودو بزرگسالان، جوانان ، نوجوانان و تیم ملی کوراش بزرگسالان ایران را بر عهده داشته‌است. همچنین رستمی مدال قهرمانی کوراش مردان جهان و قهرمانی جودو جوانان جهان را نیز در کارنامه خود دارد.

رستمی زاده ۷ مهر ۱۳۶۲ در کرمانشاه  جودوکای اهل ایران و مربی بین‌المللی جودو که سالها سابقه حضور در تیم ملی جودو و تیم ملی کوراش ایران و سرمربیگری تیم ملی جودو ایران ، بوده است.

خبرنگار مهدی حشمتی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز