همت محمدنژاد به‌عنوان شهردار جدید جویبار معرفی شد

۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۴:۴۵:۰۶
کد خبر: ۸۸۳۱۶۵
همت محمدنژاد به‌عنوان شهردار جدید جویبار معرفی شد
رئیس شورای اسلامی شهر جویبار اعلام کرد: دکتر همت محمدنژاد با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر جویبار به‌عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از جویبار؛ محمد فقیه بیان کرد: دکتر همت محمدنژاد به‌عنوان شهردار جدید این شهر برگزیده شد و بعد از گذراندن مراحل قانونی، سکان مدیریت شهرداری جویبار را در اختیار خواهد گرفت.

 وی افزود: انتخاب شهردار جدید جوییار در جلسه امروز شورای اسلامی شهر جویبار صورت گرفت و مصوبه آن برای تائید به فرمانداری ارسال شد تا برای گذراندن مراحل قانونی به استانداری ارجاع داده شود.

 گفتنی است همّت محمدنژاد، شهردار جدید جویبار در تاریخ اول شهریور، سال 1354 در شهرستان ساری به دنیا آمد.

 دوران کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی را در مازندران سپری کرده و مدرک دکتری را در رشته تکنولوژی آموزشی در خارج از کشور دریافت کرد. از سال 1378 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری مشغول به کار شده و در قسمت‌های مختلف دانشگاه و همچنین به مدت دو سال به عنوان مأمور در شهرداری ساری مشغول به فعالیت بوده است. همزمان با کار، ادامه تحصیل داده و مقاطع مختلف تحصیلی را سپری کرده است. از دوران نوجوانی در محافل علمی و سیاسی و مذهبی حضوری فعال داشته است. وی از خرداد 97 به‌عنوان شهردار کیاسر مشغول فعالیت بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز