کندوان از فردا ظهر یک طرفه می شود

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۱:۴۶
کد خبر: ۸۸۳۴۶۲
کندوان از فردا ظهر یک طرفه می شود
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در جاده کندوان، تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ فردا تا ساعت ۲ بامداد روز سه‌شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای پرتردد کشور، اظهار داشت:‌ در حال حاضر 2226 دستگاه تردد شمار جاده‌ای در محورهای مواصلاتی کشور فعال است و تردد خودروها را رصد می‌کند‌.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته تردد نسبت به روز قبل حدود 6 درصد کاهش داشت، در همین مدت ‌بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 ثبت ثبت شد.

وی بیان کرد: با توجه به تعطیلات عید سعید قربان،تردد موتور سیکلت تا ‌روز سه‌شنبه ‌از جاده کندوان، محور هراز جاده ‌فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

محرابی‌نیا اظهار داشت: در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر و کامیون‌ و در محور هراز تردد‌ تریلرها کماکان ممنوع است.

وی ادامه داد: در جاده چالوس، ‌تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت 13 فردا تا ساعت 2 بامداد روز سه‌شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و سپس در ساعت 16 با اعلام پلیس‌راه، این محور از مرزن‌آباد به سمت کرج‌ یک‌طرفه می‌شود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها یادآور شد: در محور هراز تردد‌ کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت‌ 6 تا 24 فردا ممنوع است‌.

وی تأکید کرد: در صورت افزایش تردد‌ها و کمبود گنجایش خودرو در سطح راه‌ها، پیش‌بینی می‌شود محدودیت‌های مقطعی ترافیکی از مسیر‌های شمال به جنوب یا جنوب به شمال ‌هراز و کندوان در راستای تخلیه بار ترافیکی اعمال شود.

محرابی‌نیا اظهار داشت: در حال حاضر محور فرعی شمشک-دیزین، ‌محور رامیان- اولنگ-شاهرود‌، جاده قدیم خرم آباد-پل دختر‌، محور اهرم-فراشبند‌، جاده شهداد-اندوهجرد و محور شهداد-نهبندان به دلیل نبود ایمنی مسدود است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: غیر از محورهایی که ذکر شد، در حال حاضر اغلب محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آنها جریان دارد.

وی اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد خودرو در آزادراه کرج-تهران، آزادراه قزوین-کرج، آزادراه تهران-کرج و آزادراه کرج-قزوین ثبت شد.

نظر شما