۲۰۹ پایگاه در قزوین برای جمع‌آوری نذورات عید قربان برپا می‌شود

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۵:۱۵
کد خبر: ۸۸۳۴۶۹
۲۰۹ پایگاه در قزوین برای جمع‌آوری نذورات عید قربان برپا می‌شود
همزمان با عید سعید قربان ۲۰۹ پایگاه جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردمی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان قزوین برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین روز یکشنبه در این خصوص اظهار داشت: روز عید قربان برای رفاه شهروندان استان قزوین یک قربانگاه اصلی نیز در میدان مینودر شهر قزوین با همکاری شهرداری و دامپزشکی به فعالیت خواهد پرداخت.

وی اضافه کرد: این نهاد برای دریافت نذورات و قربانی‌های مردم نیکوکار در روز عید قربان تمهیدات لازم را پیش بینی کرده و برای توزیع سریع گوشت قربانی میان نیازمندان نیز آمادگی دارد.

فرهادی با بیان اینکه سال گذشته حدود ۲۰ میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار در قالب قربانی دریافت شد،اظهار داشت: پیش بینی می‌کنیم که این رقم در سال جاری به ۳۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین همچنین گفت:با همکاری دامپزشکی و به ‌منظور تسهیل در خرید و ذبح دام زنده برای مردم خیر استان، پایگاه های توزیع و ذبح دام زنده با نظارت و کنترل دقیق بهداشتی برپا می‌شوند و مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها قربانی‌های خود را با قیمت مصوب تهیه و به ‌صورت شرعی و بهداشتی ذبح و به دست نیازمندان برساند.

فرهادی با اشاره به توزیع سریع نذورات دریافتی تا بعدازظهر روز عید قربان؛ اعلام کرد: با همکاری هیئت‌امنای مساجد در مناطق مختلف نذورات و گوشت‌های قربانی دربسته‌های یک تا سه کیلویی با توجه به جمعیت خانوارهای شناسایی‌شده و با اولویت ایتام، زنان سرپرست خانوار و بیماران صعب‌العلاج در میان نیازمندان توزیع می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز