رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

شورای اسلامی شهر دخالتی در کارهای اجرایی نمی کند/ خبرنگاران مشکلات شهری را بدون ترس و تعصب مطرح کنند

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۶:۲۰:۰۱
کد خبر: ۸۸۳۶۲۷
شورای اسلامی شهر دخالتی در کارهای اجرایی نمی کند/ خبرنگاران مشکلات شهری را بدون ترس و تعصب مطرح کنند
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شورای اسلامی شهر دخالتی در کارهای اجرایی نمی کند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمدرضا علیزاده امامزاده، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و اختتامیه جشنواره رسانه ای پیام انقلاب گفت:امروز روز عرفه بوده و ما در فلسفه این روز بحث داریم و در روز عرفه انسان حیوانیت خود را زیرپا گذاشته و به جنبه عقلانیت خود بازمی گردد و تمامی مادیات را در حج به کنار گذاشته و از زندگی خود حذف می کند.

وی افزود: زندگی خبرنگاران آکنده از مشکلات عدیده بوده و انتظار داریم خانه مطبوعات، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر ارشاد به زندگی خبرنگاران توجه کنند.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: مجموعه شورای شهر و شهرداری ارومیه مدیون خبرنگاران هستند و وظیفه ذاتی ما این است که قدردان خبرنگاران باشیم.

علیزاده امامزاده ادامه داد: انتظار شورا از خبرنگاران این است که مشکلات شهری را بدون ترس و تعصب مطرح کنند، چراکه برخی مواقع هدف صرفا تخریب بوده است.

وی یادآور شد:  وظیفه شورای شهر سیاست گذاری است و انتظار داریم تا به مردم آگاهی داده شود که برخی وظایف در حوزه شهرداری بوده و برخی دیگر نیز در حوزه شورای شهر است و خبرنگاران باید موضوعات مختلفی را که مربوط به بودجه سال گذشته بوده را برای شورای شهر مشخص کنند.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر دخالتی در کارهای اجرایی ندارد و خبرنگاران که وظیفه آگاهی و توسعه شهر را دارند، باید به مردم در رابطه با وظایف شورای شهر و شهرداری آگاهی دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز