پردیس سینمایی اطلس را در شان همه مردم ایران ساختیم

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۶:۴۳:۴۰
کد خبر: ۸۸۳۶۶۴
پردیس سینمایی اطلس را در شان همه مردم ایران ساختیم
مدیر پردیس سینمایی اطلس گفت: امروز مردم بدون مرز بندی منطقه ای در مشهد سینما اطلس را انتخاب می‌کنند که گواه بر این است که ما سعی کردیم، اطلس را در شان همه مردم ایران بسازیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حمید فولادی ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: پردیس سینمایی اطلس یکی از مدرن ترین پردیس های سینمایی کشور است.

وی افزود: کل پروژه مجتمع تجاری اطلس ۱۲۰ هزار مترمربع وسعت دارد و در کنار یکی از کریدورهای مهم ارتباطی شهر مشهد با عنوان بلوار نماز قرار گرفته است.

مدیر پردیس سینمایی اطلس بیان کرد: توقفگاه خودرو مجتمع تجاری اطلس در چهار طبقه ظرفیت توقف هزار و ۳۰۰ خودرو را دارد و حضور بهترین برندهای تجاری، ۱۴ تا ۲۰ مجموعه غذایی از دیگر ویژگی های مجتمع تجاری اطلس است.

فولادی افزود: این پردیس ۱۴ سالن با بیش از یک هزار صندلی دارد که یک سالن برای نمایش فیلم های هفت بعدی، یک سالن کودک و سه سالن وی.آی.پی است که در آن به جز نمایش فیلم از تماشاگران پذیرایی نیز می شود و در مجموع سالن های سینما همه ذائقه ها را پوشش می دهد.

وی عنوان کرد: این پردیس در جشنواره فیلم فجر سال گذشته یکی از پرفروش ترین سینماهای کشور بود و تمام مراسم افتتاحیه فیلم ها را با حضور بازیگران و عوامل فیلم برگزار کرد و نشست های نقد و بررسی فیلم را نیز برپا نمود.

مدیر پردیس سینمایی اطلس اضافه کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایش ۴۰ فیلم برگزیده کشور در پردیس سینمایی اطلس آغاز شده است و هنوز ادامه دارد.

فولادی با بیان اینکه ما در حوزه اقتصاد هنر از دیگر کشور  ها عقب تر هستیم، گفت: عموما در جامعه این تلقین را کرده ایم که هنرمند است و درویشی خودش ولی اینها مغایر با اقتصاد هنر است.

وی ادامه داد: یکی از دلایلی وارد عرصه هنر و سینما شدیم این بود که ما دوست داریم اقتصاد هنر از جایی که هست فراتر رفته و باعث افتخار هنرمندان و مردم شود، همچنین منطق ما برای ورود به این عرصه شناسایی نیاز های امروز مشتریان مان در عرصه سینما بود و فکر کردیم که باید پاسخ مناسبی به آن بدهیم.

مدیر پردیس سینمایی اطلس اظهار کرد: با پردیس های سینمایی که به ویژه در مجتمع های تجاری ایجاد شده هدف در درجه اول اگر فیلم باشد در درجه دوم ثبت خاطره دل انگیز برای خانواده ها است.

فولادی تصریح کرد: معمولا اولین ها در کسب و کار باقی نمی‌مانند بلکه شایستگان باقی خواهند ماند، همچنین مدال شایستگی را در هر کسب و کاری مشتریانش به سینه او می‌زنند و تنها کسی که در هر کسب و کاری می‌تواند مدیر عامل را اخراج کند مشتریان هستند.

وی بیان کرد: امروز مردم بدون مرز بندی منطقه ای در مشهد این سینما را انتخاب می‌کنند که گواه بر این است که ما سعی کردیم، اطلس را در شان همه مردم ایران بسازیم و تلاش مان بر این است که سطح منطقه ترقی کند.

مدیر پردیس سینمایی اطلس در پایان گفت: این باعث خوشحالی است که این مجموعه با 14 سالن اضافه شده ولی سهم سینماهای دیگر کم نشده است بلکه باعث شدیم تعداد افرادی که به سینما می‌روند، افزایش پیدا کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز