فرمانده انتظامی دورود :

مصالحه ۸۰ درصدی پرونده های مشاوره در دورود

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۲:۲۹:۳۲
کد خبر: ۸۸۴۲۰۱
مصالحه ۸۰ درصدی پرونده های مشاوره در دورود
سرهنگ " نبی اله قاسمی" گفت:با تلاش کارشناس مشاوره مددکاری معاونت اجتماعی 80 درصد پرونده ها منجر به سازش شده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سرهنگ " قاسمی" در گفت وگو با رسانه ها ،اظهار کرد:  یکی از اقدامات بسیار مفید و موثر کارشناس و مشاوره و مددکاری پلیس در کلانتری11 شهرستان که بسیار مورد استقبال شهروندان قرار گرفته، مصالحه بین افرادی است که به دلیل مسائل مختلف به خصوص مشکلات خانوادگی به کلانتری مراجعه کرده اند.

او با بیان این که با تلاش کارشناس مرکزمشاوره و دایره مددکاری کلانتری 11تعداد188 نفرازخدمات مشاوره بهره مند شدند،افزود : 80درصدپرونده های ارجاعی به دایره مشاوره و مددکاری  شهرستان درمردادماه سال 98به مصالحه ختم شده است.

سرهنگ قاسمی تصریح کرد : بیشتر پرونده های مصالحه شده در دایره مشاوره ومددکاری کلانتری 11 شهرستان شامل اختلافات خانوادگی ، حقوقی  است که مصالحه برخی از پرونده ها با تلاش مددکاراجتماعی باچندین جلسه پیگیری و رسیدگی کارشناسی  مشاوره صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی دورود گفت : واحد مشاوره کلانتری 11به طور روزانه ودر وقت اداری  پاسخگوی سوالات و مشکلات شهروندان در حوزه خانوادگی ، حقوقی و آسیب های اجتماعی هست و شهروندان می توانند همه روزه در ساعات اداری ( 7- 14 ) به غیر از روزهای تعطیل به  واحدمشاوره کلانتری 11 مراجعه و از خدمات رایگان مشاوره پلیس بهره مند شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز