مخابرات آذربایجان‌غربی ۲۴۰۰۰۰ مشترک اینترنت پرسرعت ADSL دارد

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۶:۱۹:۲۰
کد خبر: ۸۸۴۳۱۳
سرپرست مخابرات آذربایجان‌غربی گفت: مخابرات استان ۲۴۰۰۰۰ مشترک اینترنت پرسرعت ADSL دارد و ما برای ارتقای کیفیت در حال حرکت به سمت FTTH هستیم.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، چنگیز نوری سرپرست مخابرات استان در جمع خبرنگاران گفت: امسال، سال خوبی برای ارتباطات استان بوده بطوریکه ما در مخابرات، از آغاز سال‌جاری بیش از۴هزار مشترک جدید تلفن ثابت و بیش از ۸۴۰۰ مشترک جدید اینترنت پرسرعت به جمع مشترکان ما افزوده شده ضمن اینکه ۵۰۰ مشترک جدید نیز از سرویس جدید FTTH در شهرهای ارومیه، بازرگان، ماکو، خوی، میاندوآب، مهاباد و بوکان بهره مند شده‌اند و در تلاشیم این سیستم را گسترش دهیم.

وی اظهار کرد: تعریف ۲۳ پروژه در زمینه تلفن ثابت در شهرهای ارومیه، خوی، میاندوآب، ماکو، مهاباد، سردشت، تکاب، نقده، شوط، بوکان، سلماس و پلدشت، افتتاح ۷۹ پروژه با اعتبار ۴میلیارد تومان در بسترهای انتقال دیتا، سوییچ شهری، توسعه روستایی، توسعه فیبر و زیرساخت  و افتتاح ۶۷ پروژه در روز جهانی مخابرات با اعتبار ۲ میلیارد تومان از دیگر اتفاقات خوب مخابرات استان بوده است.

وی با اشاره به وجود بیش از ۲۴۰.۰۰۰ مشترک اینترنت پرسرعت ای‌دی‌اس‌ال (ADSL) گفت: برنامه ما حرکت به سمت اینترنت VDSL و FTTH است.

سرپرست مخابرات آذربایجان غربی با تایید وجود مشکلات دیتای موبایل همراه اول در جاده‌ها گفت: تعهدات همراه اول برمبنای پروانه دریافتی ارائه خدمات در نقاط شهری، نقاط روستایی و پوشش مکالمه صوتی با کیفیت ۲G است و بر این اساس همراه اول تعهدی در قبال ارائه اینترنت دیتا در جاده ها با کیفیت ۳G، ۴G و LTE ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز