معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه‌ی منابع استانداری چهارمحال و بختیاری

دولت به "صنایع کوچک" ، توجّه ویژه دارد

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۰۵:۰۱:۵۸
کد خبر: ۸۸۴۳۷۴
دولت به صنایع کوچک ، توجّه ویژه دارد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه‌ی منابع استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی با پتانسیل موجود می‌تواند در بخش‌های مختلف اقتصادی منشأ اثر و خدمت باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ الله‌کرم نصیری  در آیین گرامی‌داشت روز حمایت از صنایع کوچک در شهرک صنعتی لردگان،با اشاره به رویکردهای  مشترک دولت و مجلس در توسعه‌ی اقتصادی کشور ، اظهار داشت : از سیاست‌های اساسی دولت و مجلس در سال رونق تولید ، حمایت از آفرینش مشاغل کوچک به ویژه در بخش صنایع کوچک برای اشتغال‌زایی است.

نصیری افزود: اگر چه متأسفانه چهارمحال و بختیاری در شاخص بیکاری ، جزو استان‌های سطح اول کشور محسوب می شود اما در مقیاس آماری سالیانه ؛ این استان خوشبختانه با نرخ  6.2 درصد در "کاهش بیکاری" ، به عنوان استان برتر در کشور شناخته شد که این جایگاه ، مرهون تلاش‌ بخش‌های خدمات، صنعت و کشاورزی در چهارمحال و بختیاری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه‌ی منابع استانداری چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد : درقیاس با "صنایع بزرگ" ؛"صنایع کوچک" با هزینه‌ی کمتر ،  اشتغال بیشتری را سامان‌دهی می‌کند و طبیعی است که با توجه به مشکلات بیکاری ، سیاست‌های اصلی اقتصادی دولت حول این بخش تأثیرگذار متمرکز شود.

گفتنی است در آیین گرامی‌داشت روز حمایت از صنایع کوچک که با حضور نماینده‌ی مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ، سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان ، فرماندار شهرستان لردگان و جمعی از مدیران محلی در شهرک صنعتی لردگان برگزار شد ؛ 6 پروژه‌ی عمرانی این شهرک صنعتی  با مجموع اعتبار 27.8 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز