مهرداد سالاری:

قرار نیست اربعین را دولتی مدیریت کنیم/ باید زیرساخت ها تکمیل شود

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۷:۱۸
کد خبر: ۸۸۴۵۱۱
قرار نیست اربعین را دولتی مدیریت کنیم/ باید زیرساخت ها تکمیل شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: قرار نیست اربعین را دولتی مدیریت کنیم ما باید زیر ساخت شبکه ریلی ،هوایی و جاده ای را تکمیل کنیم همچنین فضای لازم جهت پارکینگ خودروها فراهم کنیم در کنار اینها خدمات به زوار توسط مردم به خوبی انجام خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، مهردادسالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در جلسه کمیته زیرساخت ستاد اربعین که بعداز ظهر امروز درسالن جلسات پایانه مرزی خسروی برگزارشد گفت: امیدواریم امسال شاهد بازگشایی مرزخسروی برای تردد زوار اربعین باشیم و این خواسته مردم تحقق پیدا کند.

او با اشاره به  افزایش تردد زائرین از استان کرمانشاه به بیش از یک میلیون نفر گفت:با توجه به احتمال حذف ویزا پیش بینی می شودبیش از ۴میلیون نفر در اربعین امسال حضور پیدا کنند که بیش از یک میلیون نفر از آنها از استان ما تردد خواهند داشت.

سالاری افزود: در همین راستا باید خدمات لازم به زائرین ارائه شود و دستگاه های اجرایی آمادگی لازم برای ارائه خدمات به زائرین را دارند.

معاون استاندار افزود: باید نقاط توقف زوار مشخص و امکانات خدماتی لازم در نظر گرفته شود.

وی گفت: قرار نیست اربعین را دولتی مدیریت کنیم ما باید زیر ساخت شبکه ریلی ،هوایی و جاده ای را تکمیل کنیم همچنین فضای لازم جهت پارکینگ خودروها فراهم کنیم در کنار اینها خدمات به زوار توسط مردم به خوبی انجام خواهد شد.

سالاری افزود: باید با تمام توان از این فرصت در راستای توسعه گردشگری استان خصوصا گردشگری مذهبی و معرفی استان بر هموطنان بهره برداری کنیم.

معاون استاندار تاکید داشت: پلیس راهور، راهنمایی و رانندگی و راهداری با محوریت شورای ترافیک جهت کنترل ترافیک برنامه ریزی لازم در نظر بگیرند.همچنین وضعیت ایمنی راهها با نصب دوربین کنترل ترافیک ،علائم راهنمای مسیر  وکنترل ترافیک در کمیسیون ایمنی راهها مورد بررسی قرار بگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز