معاون طرح و برنامه وزارت صمت:

حمایت از واحدهای تولیدی فعال در اولویت برنامه مسئولان قرار دارد

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۱:۱۵:۲۹
کد خبر: ۸۸۴۵۹۲
حمایت از واحدهای تولیدی فعال در اولویت برنامه مسئولان قرار دارد
معاون طرح و برنامه وزارت صمت در قزوین گفت: در سال رونق تولید حمایت از واحدهای فعال صنعتی و تولیدی در دستور کار وزارت صنعت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید صبح روز چهارشنبه با حضور اصغر مصاحب معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور، سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صمت و عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، سعید نبیل رئیس سازمان صمت و خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان در یکی از واحدهای صنعتی در شهرک کاسپین قزوین برگزار شد.سعید زرندی در این جلسه گفت: حمایت از واحدهای تولیدی فعال و پویا با تامین نقدینگی و دادن تسهیلات مورد توجه جدی وزارتخانه قرار دارد.

وی افزود: در بازدید از واحدهای صنعتی در استانها و تشکیل جلسات ستاد رفع موانع تولید برای تسریع در حل مشکلات صنعتگران اقدام می کنیم.

در ادامه سعید نبیل رئیس سازمان صمت استان نیز گفت: در سال گذشته ۳۳ جلسه و امسال ۱۷ جلسه و در مجموع تاکنون ۱۱۵ جلسه ستاد تسهیل با ۲۵۰ مصوب داشتیم که ۶۷ درصد آنها برای رفع موانع تولید اجرایی شده است.  

وی افزود: در رونق تولید ۲۹۵  فقره به مبلغ ۲۸۴ میلیارد تومان پرداخت شده که در رتبه ششم هستیم.

نبیل گفت: همچنین برای بازسازی ۳۲ فقره تسهیلات به مبلغ  ۸۴ میلیارد تومان پرداخت شده که در رتبه چهارم قرار داریم و در پرداخت مستقیم  ۶۶۶ فقره مبلغ ۷۶۷ میلیارد تومان پرداخت شده و قزوین در رده نهم قرار دارد.

رئیس سازمان صمت استان قزوین تصریح کرد: در بخش تبصره ۱۸ هم مبلغ ۲۰ میلیارد تومان پرداخت شده است که در رده اول قرار داریم.

در این جلسه مشکلات ۴ واحد صنعتی از جمله معدن مس طارم،  کارخانه شیشه و... در خصوص تامین نقدینگی،  تسهیل درنقل و انتقال ارز، آزادی مانده تسهیلات مطرح و برای حل آنها دستور لازم صادر شد.حسین مهری مدیر عامل یکی از بانک های کشور هم گفت: برای تامین پنج میلیارد تومان سرمایه در گردش اقدام می شود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز