مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان خبرداد :

دستگیری ۳۹۵ متخلف زیست محیطی در لرستان

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۴:۵۴:۳۹
کد خبر: ۸۸۴۸۰۶
دستگیری ۳۹۵ متخلف زیست محیطی در لرستان
"مهرداد فتحی بیرانوند" از دستگیری 395 متخلف زیست محیطی در چهار ماهه اول سال 98 در این استان خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری بناازلرستان؛ فتحی بیرانوندامروز در جمع خبرنگاران با بیان این خبر،اظهار کرد:  با تلاش و کوشش محیط بانان فداکار و زحمتکش استان لرستان تعداد 395 نفر متخلف زیست محیطی در 4 ماهه نخست سال 98 در این استان دستگیر شده و پرونده آن ها به محاکم قضایی ارجاع گردیده است.

اوافزود: بیشترین تخلف در حوزه صید آبزیان در منابع آبی استان اتفاق افتاده است که در این راستا 117 تور ماهیگیری، 4 دستگاه موتور برق، 63 قلاب و 837 قطعه ماهی از متخلفین کشف و ضبط شده است.

فتحی بیرانوند با اشاره به کاهش آمار شکار پستانداران بزرگ و حمایت شده در سطح استان بیان کرد: در جهت برخورد قاطع با شکارچیان و پیشگیری از وقوع جرم تعداد 43 قبضه اسلحه از متخلفین زیست محیطی کشف و ضبط شده که از این تعداد 3 قبضه آن ها سلاح بدون مجوز می باشد.

او میزان ضرر و زیان وارده به محیط زیست در اثر تخلفات صورت گرفته را 1484518000 ریال اعلام کرد وگفت: از این میزان ضرر و زیان،  618898000 ریال وصول شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به اهمیت آموزش و فرهنگ سازی در کاهش تخلفات زیست محیطی ،خاطر نشان کرد: جهت کاهش تخلفات زیست محیطی در سطح مناطق تحت مدیریت و آزاد از ابتدای سال تا کنون 492 ساعت کلاس آموزش با حضور محیط بانان در سراسر استان برگزار شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز