در لرستان رخ داد؛

نجات مادر و فرزند از مرگ بااقدام به موقع پلیس ۱۱۰

۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۱:۱۵
کد خبر: ۸۸۵۰۷۵
نجات مادر و فرزند از مرگ   بااقدام به موقع پلیس ۱۱۰
فرمانده انتظامی لرستان گفت : اقدام به موقع پلیس 110 و عوامل امدادی مادر و فرزند را از مرگ نجات داد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" در این خصوص به خبرنگاران ، گفت : طی تماس تلفنی خانمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام این موضوع که شوهرش پس از ضرب و شتم خود و فرزند خردسالش آنان را در کمد خانه حبس کرده و از منزل خارج شده است ، بلافاصله وارد عمل شدند .

اوافزود : خانم مذکور با حالتی نگران به اپراتور 110 اعلام می کند چندین ساعت است به همراه فرزندش در کمد حبس شده اند و حال فرزندش وخیم است و سپس بدون اعلام آدرس و اطلاعات تکمیلی، تلفن را قطع می کند.

سردار مهدیان نسب تصریح کرد :اپراتور مجرب 110 به محض دریافت خبر با شیوه های تخصصی پلیسی موفق به پیدا کردن آدرس منزل مورد نظر شده و بلافاصله با اورژانس 115 نیز تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن تیم های امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند .

او بیان کرد:با حضور تیم های امدادی و انتظامی در محل، بعد از شکستن درب منزل، خانمی که با فرزند خردسالش در کمد محبوس شده بودند و در وضعیت جسمانی وخیمی قرار داشتند از سوی تیم های امدادی به مرکز درمانی منتقل و از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد :در بررسی های بعدی محرز شد مردی که زن و فرزند خود را در کمد خانه محبوس کرده بود شوهر سابق وی بوده که به علت اختلافات قبلی به منزل خانم مذکور مراجعه و با وی درگیر می شود و پس از کتک کاری و تخریب وسایل منزلش وی و فرزند خردسالش را در کمد خانه حبس کرده و خودش از محل متواری می شود.

سردار مهدیان نسب حضور به موقع پلیس در انجام مأموریت ها را یک اصل دانست وگفت: با حضور به موقع خود در مأموریت ها می توانیم از بسیاری از وقایع پیشگیری کرد .

او  ضمن قدردانی از زحمات پلیس و عوامل امدادی گفت: پلیس در همه حال ودر هر زمان حافظ جان ، مال و ناموس مردم بوده و شبانه روز در جهت تامین امنیت شهروندان تلاش خواهد کرد.

سردار مهدیان نسب در پایان به شهروندان توصیه کرد :پلیس را امین خود بدانند و در صورت داشتن هرگونه نیاز پلیسی با مرکز فویت های پلیس 110 تماس بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز