۶۳۸ میلیارد ریال برای عمران میاندوآب اختصاص‌یافت

۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۵:۵۴
کد خبر: ۸۸۵۱۱۶
۶۳۸ میلیارد ریال برای عمران میاندوآب اختصاص‌یافت
فرماندار میاندوآب گفت: امسال ۶۳۸ میلیارد و ۳۵۶ میلیون ریال اعتبار برای اجرای ۱۴۳ طرح عمرانی در این شهرستان اختصاص یافته‌است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مهدی قهرمانی در نخستین جلسه کمیته برنامه‌ریزی میاندوآب اظهار داشت: این اعتبار از چهار محل شامل اعتبار سه درصد نفت‌ و گاز، سرمایه‌ای استانی، قانون استفاده متوازن از امکانات کشور و ارزش افزوده تخصیص می‌یابد.

وی افزود: این اعتبار برای ۲۱ سرفصل‌ اختصاص یافته که بیشترین اعتبار مربوط به فصل حمل و نقل، فصل توسعه خدمات شهری، روستایی و عشایری، فصل صنعت، معدن و تجارت، فصل آب و فاضلاب و فصل کشاورزی و آموزش و پرورش است.  

وی اضافه کرد: در سال‌جاری در مجموع ۷۱ پروژه احداثی با اعتباری بالغ بر ۴۱۵ میلیارد ریال و ۳۸ پروژه تعمیراتی با اعتبار حدود ۶۶ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

فرماندار میاندوآب اظهار داشت: ۱۷ پروژه تجهیزاتی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۲۲۱ میلیون ریال و ۶ طرح مطالعاتی با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال نیز برای امسال در این شهرستان در نظر گرفته شده‌است.

قهرمانی با اشاره به اجرای ۲ طرح خدماتی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در سال جاری افزود: ۶ طرح در زمینه بهبود حمل و نقل با ۵۷ میلیارد ریال اعتبار و سه طرح توسعه‌ای با ۵۱ میلیارد و ۴۱۳ میلیون ریال اعتبار نیز طی امسال در این شهرستان اجرا می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز