مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی و اجتماعی استانداری گلستان در بازدید از خانه جوانان استان گلستان عنوان کرد:

با ایجاد احساس مسئولیت روند رو به رشد آسیب های اجتماعی را کنترل کنیم

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۰:۰۹:۴۱
کد خبر: ۸۸۵۵۸۲
با ایجاد احساس مسئولیت روند رو به رشد آسیب های اجتماعی را 
کنترل کنیم
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: بایستی تلاش شود تمامی دستگاه ها و تشکل های مردم نهاد با ایجاد احساس مسئولیت روند رو به رشد آسیب های اجتماعی را کنترل نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی بر زمینی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی و اجتماعی استانداری گلستان در بازدید از خانه جوانان استان گلستان در روز تشکل ها ومشارکت های اجتماعی به لزوم شرکت کردن ها تشکل ها در آموزش های مربوطه اشاره کرد و گفت: اطلاعات اندک تشکل ها و عدم حضور آنان در آموزش های ارائه شده مانعی برای فعالیت مثمر ثمر تشکل ها خواهد شد.

وی تصریح کرد: نارسایی در اطلاع رسانی و اطلاعاتی که یک تشکل بایستی داشته باشد در تشکل های زیر مجموعه ورزش و جوانان، بهزیستی و فرهنگ و ارشاد اسلامی دیده میشود.

وی ضمن بیان اینکه بودجه اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان در سال 97 نسبت به سال 96، هزار درصد افزایش یافته است، تاکید کرد: بایستی تلاش شود با ایجاد احساس مسئولیت روند رو به رشد آسیب های اجتماعی را کنترل نماییم.

برزمینی اظهار کرد: امیدواریم روز به روز شاهد حضور پررنگ تر تشکل های مردم نهاد در مجامع عمومی باشیم.

در ادامه محمود متقی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان اظهار کرد: خانه جوانان استان گلستان در سال 96 ره اندازی شد که محل تجمع جوانان و انجام فعالیت های سازمان های مردم نهاد است.

وی توضیح داد: در سطح استان گلستان 73 تشکل مردم نهاد با مجوز سازمان ورزش و جوانان فعالیت میکنند و تعداد 202 تقاضا تاسیس تشکل مردم نهاد در سامانه وجود دارد که در انتظار تایید هستند.

وی اضافه کرد: در شهرستان ها اقبال جوانان از تشکل های مردم نهاد بسیار کمرنگ است و بایستی فرمانداران و مسئولین شهرستانی شرایطی را جهت ترغیب جوانان به سمت سمن های مردم نهاد فراهم نمایند.

متقی تصریح کرد: تمامی فعالیت های حوزه جوانان در اداره کل ورزش و جوانان توسط سازمان های مردم نهاد اجرایی میشود و مضاف بر اینکه تمامی اعتبار اختصاص یافتنه به این معاونت نیز به اجرای طرح های سمن های مردم نهاد تخصیص داده میشود.

گفتنی است در این بازدید برزمینی مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری ضمن حضور در خانه جوان استان در جریان فعالیتهای انجام گرفته از سوی معاونت فرهنگی و امور جوانان استان قرارگرفت و مقررگردید همکاریهای بیشتری بین اداره کل اموراجتماعی استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان درجهت تقویت و توانمند سازی سازمانهای مردم نهاد انجام پذیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز