استاندار اردبیل:

صبر و شکیبایی آزادگان الگویی برای سایر اقشار است

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۳:۴۵:۱۷
کد خبر: ۸۸۵۸۱۵
صبر و شکیبایی آزادگان الگویی برای سایر اقشار است
استاندار اردبیل گفت: صبر و استقامت و تحمل رنج و مشقت آزادگان جنگ تحمیلی چه قبل از اسارت و چه بعد اسارت بر هیچ کسی پوشیده نیست.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در نشست با جمعی از آزادگان که به مناسبت سالروز بازگشت آنها به کشور برگزار شد اظهار کرد: صبر و شکیبایی آزادگان باید الگویی برای سایر اقشار باشد و اینکه بعد از سال ها دوری از وطن و خانواده توانستند خود را احیا کنند قابل تحسین و تقدیر هستند.
وی با اشاره به اینکه آزادگان سربازان ولایت و ذخیره ارزشمند نظام هستند افزود: آزادگان و ایثارگران آبروی نظام و مملکت همواره در دفاع از کیان و مرز بوم پیرو و پشتیبان ولایت هستند.
اکبر بهنام جو با بیان اینکه مشکلات ایثارگران قابل اغماض نیست گفت: بحث درمان و معیشت تعدادی از این قشر پیگیری می شود و با بررسی و برنامه ریزی های لازم در آینده بخشی از مشکلات حل خواهد شد.
وی بیان کرد:بحث اشتغال یک موضوع فراگیر است و برای کاهش این معضل باید سرمایه گذاری های اساسی صورت گیرد.
استاندار اردبیل افزود: استخدام فرزندان ایثارگران در دستگاه های دولتی طبق قانون انجام می شود و در بخش خصوصی نیز باید لز ظرفیت این طیف بهره مند شوند.
وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید نهادینه شود افزود: با حفظ روحیه جهادی ایثارگران و ارتقای فرهنگ نشاط و امید بین آنها می توان فرهنگ و نگاه اسلامی را در جامعه تقویت کرد.
استاندار اردبیل ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان به وطن گفت:این روزهای بزرگ یاد آور نشاط و شادی خانواده ها که سالها چشم به راه عزیزان خود بودند را تداعی می کند و اینکه در استان اردبیل بیش از۱۰۰۰ آزاده وجود دارد بیانگر مشارکت خیل عظیم جوانان در دفاع از وطن است.
در این جلسه که با حضور مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران و مشاور امور ایثارگران استاندار برگزار شد جمعی از آزادگان ۸سال جنگ تحمیلی به ارایه مشکلات خود و جامعه آزادگان پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز