معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان:

نتیجه فعالیت ها و اقدامات پروژه مهر باید در برنامه مدارس عملی شود

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۴:۰۷:۰۳
کد خبر: ۸۸۵۸۴۲
نتیجه فعالیت ها و اقدامات پروژه مهر باید در برنامه مدارس عملی شود
نصرالله بازگیران گفت: کیفیت بخشی به آموزش مهمترین اولویت کاری حوزه معاونت آموزش متوسطه در سال تحصیلی ۹۸/۹۹ است.

 به گزارش خبرپگزاری برنااز لرستان ؛  بازگیران در جلسه   بررسی عملکرد و فعالیت های مدارس خاص به ریاست معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان  یکی از مولفه های تدوین سند تحول بنیادین را کیفیت بخشی به روند آموزش دانست و اظهار کرد: موضوع کیفیت بخشی در آموزش به عنوان مهمترین اولویت کاری حوزه آموزش متوسطه، لازم است مورد توجه مدیران مدارس قرار گیرد .

اوافزود : لازم است مدیران مدارس  با همکاران ، دانش آموزان و اولیای آنان تعامل داشته باشند  و ضمن کسب دانش لازم برنامه ریزی منسجمی را طراحی کنند. وی ارتقاء کیفیت آموزشی در مدارس را به معنای تغییر، ایجاد تحول و تحرک از درون معرفی کرد و گفت: ارتقاء کیفی در مدارس با تعامل و کسب آگاهی های لازم و داشتن برنامه به وسیله مدیر مجموعه میسر است.

معاون آموزش متوسطه لرستان با اشاره به ضرورت برنامه برای اصلاح فرایند آموزش ،تصریح کرد:  بدون برنامه ، مدارس دچار روزمرگی شده و داشتن برنامه اجرایی و سالانه از مهمترین ضرورت های مدیران برای ارتقاء کیفیت آموزش در مدارس است .

بازگیران اولین اولویت کاری یک مدیر را برنامه عملیاتی عنوان کرد و گفت: لازم است بر اساس شرایط موجود و برای رسیدن به اهداف مورد نظر با شناسایی نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدیدها را شناسایی کرده و راهکارهای لازم ارائه شود. وی لازمه کار کیفی و ارتقاء کیفیت را منوط به اطلاع از وضع موجود و داشتن چشم انداز و برنامه مدون توسط مدیران کارآمد عنوان کرد .

 معاون آموزش متوسطه لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین موضوع مشارکت و اهمیت آن پرداخت و در پایان با اشاره به پروژه مهر گفت: نتیجه فعالیت ها و اقدامات پروژه مهر باید در برنامه مدارس عملی شود. 

او بیان کرد: پروژه مهر نمادی از همبستگی،تحول ،مدیریت کارآمد و هدفمند است.

 

نظر شما