جوان‌ترین و پیرترین آزاده جنگ چند سال دارند؟

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۲:۰۲:۵۸
کد خبر: ۸۸۵۹۸۷
جوان‌ترین و پیرترین آزاده  جنگ چند سال دارند؟
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس نسبت به جمعیت بیشترین حضور را در جبهه های جنگ به خود اختصاص دادند و در این میان ۳۱۷ آزاده سرافراز استان دوران اسارت را در اردوگاه‌های عراق گذراندند .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سیدمنصور موسوی گفت: بیشترین سابقه اسارت مربوط به سیدحمزه اکوانی آزاده هم استانی با ۹ سال و ۱۰ ماه و ۹ روز اسارت است .

وی اظهارکرد: پیرترین آزاده دفاع مقدس استان سیدنصرت الله دادگر متولد ۱۳۱۴ و کم سن و سال ترین هم سیدقربان فروزان متولد یکم تیر ۱۳۵۲ است .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از ۲۶ مرداد  ۶۹ سالروز ورود آزادگان تاکنون تعداد ۶ آزاده به شهادت رسیده و ۱۹ آزاده فوت کرده اند . ۵ آزاده استان نیز تا مدرک دکترا ادامه تحصیل داده اند .

موسوی با اشاره به اجرای ۲۹ برنامه به مناسبت سالروز ورود آزادگان در استان تصریح کرد: دیدار با مسئولان استانی، شب شعر و پیاده روی همگانی از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت سالروز ورود آزادگان در استان است .

 

نظر شما
نظرات
آور
|
-
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
0
0
دلاوران ایران شیرمادرتان حلالتون ،ودست همه آزادگان رامیبوسم وبرای همشون آرزوی سلامتی دارم مخصوصاآقای سیدنصرت دادگروهمچنین ملاکریمان آور که خیلی سختی کشیدند?❤❣?❣❤?
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز