کشف و انهدام یک بمب خنثی نشده در پلدختر

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۲:۵۹:۵۴
کد خبر: ۸۸۶۰۷۶
کشف و انهدام یک بمب خنثی نشده در پلدختر
یک بمب ۵۰۰ پوندی خنثی‌نشده از دوران دفاع مقدس در اطراف شهر پلدختر کشف وانهدام شد

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ یک بمب جنگی ۵۰۰ پوندی خنثی‌نشده از دوران دفاع مقدس در اطراف شهر  پلدختر کشف شده که به گفته مسئولان سیل همراه با گل و لای این بمب را با خود آورده است.

سرپرست فرمانداری پلدختر در این خصوص به خبرنگاران  گفت :بمبی در شهرستان پلدختر به‌جای مانده از دوران دفاع مقدس مشاهده شد که توسط کارشناسان سپاه و همکاری پایگاه چهارم شکاری دزفول منهدم شد.

به گفته علی سیف این بمب توسط سیل در فروردین ماه سال جاری همراه با گل و لای به اطراف شهر پلدختر آورده شده است.

همچنین مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه این بمب جنگی امروز توسط کارشناسان ارتش و سپاه با دقت تمام منهدم شده است ، افزود: پلدختر از شهرهایی بوده که بمباران زیادی شده و شهدای زیادی داده است و به عنوان هویزه ثانی مشهور است.

 سرهنگ پاسدار ناصر فرید ادامه داد: این دومین بمبی است که بعد از سال ها در پلدختر پیدا شده و منهدم می شود.

سرهنگ محمد محمودوند، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدخترنیز به رسانه ها گفت :این بمب جنگی خنثی نشده ۵۰۰ پوندی دومین بمب از دوران دفاع مقدس است که در سیل فروردین سال جاری همراه با گل و لای به اطراف شهر پلدختر آورده شد.

به گفته او  نیروهای سپاه با همکاری پایگاه چهارم شکاری دزفول آن را در جاده گلزار شهدا‌ی پلدختر خنثی و منهدم کردند.

سرهنگ محمودوند  بیان کرد: شهرستان پلدختر مشهور به هویزه ثانی در دوران دفاع مقدس بیش از ۸۰ بار آماج حملات وحشیانه رژیم بعثی عراق قرار گرفت و شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرد.

 

 

نظر شما